וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.6: הצהרה של משפחת ניימאר, ההבטחה של זידאן

כוכב ברצלונה שלח מסר לבלאנקוס, שכבר עובדים על תחליפים נוצצים לחאמס רודריגס. דורטמונד מתמודדת עם נטישה, ליברפול סימנה קרואטי מבטיח והמחזרת המפתיעה של איקרדי

אימג'בנק GettyImages

העברות

* מלאגה השלימה את החתמתם של שני שחקני הכנף, קקו וג'וני. הראשון נרכש מאייבר תמורת 3.7 מיליון יורו, השני הגיע מספורטינג חיחון בהעברה חופשית.

* קשר אחורי חדש למונאקו: יוסף אייט בנאסר. הצרפתי-מרוקאי בן ה-19 נרכש מנאנסי תמורת כ-3 מיליון יורו.

* הבלם הברזילאי בן ה-20, מרלון, הושאל מפלומיננזה לברצלונה. הוא ישחק בעונה הקרובה בברצלונה ב' ואם ירשים, המועדון יממש את אופציית הרכישה. למרלון 8 הופעות בנבחרת הצעירה של ברזיל.

* בלמה של דורטמונד, נבן סובוטיץ', הודיע כי יעזוב את בורוסיה דורטמונד במהלך הקיץ הקרוב. לאחרונה התעוררו שמועות שהוא יגיע לסטוק או לליברפול.

* חלוצה של באזל, בריל אמבולו, חתם בשאלקה לחמש שנים הקרובות. הקבוצה השוויצרית תקבל תמורתו 25 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* ג'פרי ברומה חתם רשמית בוולפסבורג. הבלם הנהדר, שהעדיף את הזאבים על צ'לסי ואינטר, חתם עד 2021.

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, ליברפול סימנה את מרקו פיאצה כמטרה לעונה הבאה. קשרה של דינמו זאגרב כבש 12 שערים במהלך העונה החולפת, ולאחרונה פורסם כי המועדון האנגלי יציע עליו 12 מיליון ליש"ט.

* באנגליה מפרסמים שרונאלד קומאן ומורגן שניידרלין בדרך לאחד כוחות. השניים שיתפו פעולה יחד בסאות'המפטון, וכעת דווח כי מאמנה החדש של אברטון מעוניין בקשר הצרפתי, ומוכן להציע עליו 20 מיליון ליש"ט.

* האם אריק דייר בדרך לגרמניה? באנגליה טוענים שמאמנה החדש של באירין מינכן, קרלו אנצ'לוטי, מעוניין בקשרה של טוטנהאם בן ה-22, למרות חוליית הקישור העמוסה של הבווארים.

* איבן פרישיץ' התאכזב מאוד לאחר ההדחה מהיורו עם נבחרת קרואטיה, אך כעת מדווח כי השחקן עשוי להגיע ליעד חדש. באיטליה טוענים כי קשרה של אינטר מבוקש בארסנל, שעשויה לצרפו כמחליף לתיאו וולקוט.

* ב'דיילי מייל' טוענים שמאמן סלטיק, ברנדון רוג'רס, מעוניין בשחקנו לשעבר קולו טורה. החוזה של בלם ליברפול יפוג בקרוב והוא ייהפך לשחקן חופשי.

* ב'מירור' מדווחים שמנצ'סטר יונייטד תציעה על שחקנה של וולפסבורג, יוליאן דראקסלר, 38 מיליון ליש"ט, במידה וההחתמה של הנריק מחטיריאן מדורטמונד לא תצא לפועל.

שחקן אינטר מאורו איקארדי. AP
תג מחיר גבוה. איקרדי/AP

* ב'גזטה דלו ספורט' מדווחים שמאורו איקרדי מבוקש בווסטהאם. הפטישים כבר הגישו הצעה לאינטר על החלוץ האיטלקי, אך נראה כי הנראזורי לא מוכנים לקבל עליו פחות מ-40 מיליון יורו. גם אתלטיקו מדריד עוקבת מקרוב.

* שוערה של יובנטוס, ניקולה ליאלי, מבוקש באנגליה ובספרד. הכישרון מברשיה הושאל בעונה האחרונה לפרוסינונה, וכעת מדווח שאסטון וילה ודפורטיבו לה קורוניה מעוניינת בו. ליאלי עצמו מעדיף לשחק בלה ליגה.

* מי יאייש את החוד של ארסנל בעונה הקרובה? לאחר שג'יימי ורדי וויתר על הצעת התותחנים ובצל השמועות על הגעתו של רומלו לוקאקו, באנגליה מפרסמים שהקבוצה הלונדונית מעוניינת בחלוצה של ספורטינג ליסבון, איסלם סלימאני. החלוץ האלג'יראי כבש 27 שערים בעונה החולפת ומחזיק סעיף שיחרור על סך 30 מיליון יורו.

* למי שעוד חשב שניימאר יעבור לריאל מדריד, הנה מה שהיה לאביו לומר בנושא: "הסיכוי שזה יקרה אפסי. הבן שלי בחיים לא ישחק בריאל".

* ב'טלגרף' האנגלי טוענים שפפ גווארדיולה דורש מסיטי להחתים את לירוי סאנה. התכולים צפויים להגיש הצעה בסך 30 מיליון ליש"ט.

* ריאל מדריד סימנה חמישה מועמדים מרכזיים בתור מחליפים לחאמס רודריגס, שעלול לעזוב למנצ'סטר יונייטד: פול פוגבה, אדן הזאר, ריאד מחרז, מרקו וראטי ומרקו רויס. זינדין זידאן כבר הצית את הדמיון של האוהדים כשטען: "יהיו החתמות נוצצות, בשבועות הקרובים תדעו הכל".

* דני אלבס המריא לטורינו לקראת החתימה הרשמית ביובנטוס.

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
לא הולך לשום מקום. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully