וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אם לאדם יש תואר והוא לא עובד, אין לכך משמעות"

26.6.2016 / 7:47

בעלי הפועל חיפה התייחס לשינוי שערך כשמינה עצמו למנכ"ל במקום אפרים גבאי: "בבריטניה מחלקים תארים, לא אצלנו". גורם בקבוצה: "לולא נושא פיצויי הפיטורין, אפרים לא היה ממשיך"

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. קובי אליהו
"אני לא יודע למה ומה המשמעות של הרישומים בהתאחדות". יואב כץ/קובי אליהו

בהפועל חיפה עדיין סוער בעקבות ההחלטה של יואב כץ למנות את עצמו למנכ"ל הקבוצה, במקום אפרים גבאי. ההחלטה של כץ, עליה פורסם בוואלה! ספורט בבוקר יום חמישי, עוררה לא מעט תגובות בקרב גורמים במועדון, שביקרו את המהלך. "יואב צריך לתת לגבאי פיצויי פיטורין ולשלוח אותו הביתה. כולם כאן מבינים שלולא העניין הזה, הוא כבר מזמן היה מחוץ להפועל חיפה", אמר גורם בקבוצה.

"הפועל חיפה היא קבוצה קטנה, לא קבוצה עם אורגניזציה של 100 אלף איש שצורכים היררכיה. היא אורגניזציה של חמישה אנשים שהעבודה בצוות יותר חשובה עבורה. אצלנו יש יותר שיתוף פעולה ועבודת צוות", הסביר כץ בשיחה עם וואלה! ספורט, "אני לא יודע למה ומה המשמעות של הרישומים בהתאחדות. למה נעשה השינוי? זה לא חשוב למה זה נעשה. בממלכה הבריטית מחלקים תארים, אנחנו לא. אנחנו מחלקים פונקציות. אם יש לאדם תואר והוא לא עובד, אין לכך משמעות. אני ידוע בכך שאני לא ממהר לפטר אנשים, אני נותן לכל אדם עוד צ'אנס ומאוד דואג לפרנסה של אנשים גם אחרי שהם עוזבים את הפועל חיפה". את תגובתו של גבאי לדברים לא ניתן היה להשיג, אבל במועדון סיפרו כי הוא מאוד לא מרוצה מההחלטה.

במועדון עוסקים כעת בשתי גזרות חשובות בענייני רכש: עמדת השוער ועמדת הקשר האחורי. ניב אנטמן עשוי להמשיך, אבל גם שוער זר עדיין על הפרק. בעמדת הקשר האחורי, ייתכן שהברזילאי לוקאס שאמור להגיע להתרשמות יחתום בקבוצה ללא מבחנים, אך במועדון עדיין ממתינים שהגעתו לישראל תאושר באופן סופי. המשא ומתן עם חיים מגרלשווילי מתקדם ובמועדון מעריכים שהוא יחתום בימים הקרובים.

עוד בנושא:

איגנסיו פידלף מגיע להתרשמות בהפועל אשקלון
הפועל באר שבע: מיגל ויטור נחת וצפוי להצטרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully