וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור נחת, וויליאם סוארס ייצא עם הפועל באר שבע למחנה

25.6.2016 / 21:38

הבלם הפורטוגלי הגיע לישראל ועשוי להמריא למחנה. סוארס לא ישוחרר עד אשר ויטור או בלם אחר יחתמו. בבלגיה מדווחים: גנט מעוניינת בדוידזאדה. האלופה עדיין לא קיבלה פנייה רשמית

יוסי ציפקיס

הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, נחת בישראל וצפוי לחתום בהפועל באר שבע. כזכור, ויטור שוחח עם הבלם הברזילאי של האדומים, וויליאם סוארס, על האפשרות להגיע לישראל וביוון אף טענו כי הוא סיכם את מרבית תנאיו במועדון. ויטור עשוי להמריא למחנה האימונים.

הקבוצה תמריא מחר (ראשון) בצהריים למחנה האימונים שלה בפולין, כאשר גם הבלם הברזילאי, וויליאם סוארס, ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים, למרות שמעמדו בקבוצה לא ברור וכרגע הוא אף צפוי לעזוב. במועדון הבהירו לשחקן שעד שלא יחתימו בלם אחר, הוא לא ישוחרר, במיוחד לאור העובדה שמתן אוחיון לא כשיר במאת האחוזים, בעוד גם שיר צדק לא יוכל לשחק בשני המשחקים מול שריף טירספול במוקדמות ליגת האלופות, בשל עונש הרחקה שהוא סוחב מהעונה החולפת. בקבוצה מאוד מקווים שמיגל ויטור יקבל החלטה להגיע לישראל, ויחתום רשמית בקבוצה בימים הקרובים. אם זה יקרה, הפורטוגלי יגיע ישירות לפולין כדי להצטרף למחנה האימון.

במקביל, בבלגיה מדווח שגנט מעוניינת באפשרות להעביר לשורותיה את מגן האלופה, אופיר דוידזאדה. כזכור, כבר לפני שלושה חודשים פירסמנו שהשחקן מבוקש על ידי הקבוצה הבלגית, שמנהלת אחריו מעקב בתקופה האחרונה. כעת, גם בבלגיה מפרסמים כי הקבוצה אכן שוקלת להגיש על השחקן הצעה. בשלב זה טוענים בבאר שבע כי הם לא קיבלו פנייה רשמית מהבלגים, אך במידה וכן יאלצו לוותר על אחד מעמודי התווך של הקבוצה, מגינה הזר של הפועל רעננה, עמנואל אמבולה, עשוי להצטרף במקומו.

עדכון ראשון: 11:44.

עוד בנושא:

הפירסום בוואלה! ספורט בנוגע להתעניינות של גנט באופיר דויזאדה
הפועל באר שבע: בן ביטון האריך את חוזהו בעונה נוספת ויישאר עד 2019

שחקן הפועל באר שבע אופיר דוידזאדה. קובי אליהו
הישראלי הבא בבלגיה? דוידזאדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully