וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר מודה לפני ווימבלדון: "מהלך אחד מטופש" סיבך לו את העונה

השווייצרי אופטימי לקראת ווימבלדון ("עם הגב הזה זכיתי ב-88 תארים"), אבל יודע שכשירותו הפיזית לא בשיאה: "מהלך אחד שינה לי את העונה, זה העציב אותי מאוד". האם הוא יכול להניף גרנד סלאם 18?

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
אופטימיות זהירה. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר מודה ש"מהלך אחד מטופש" סיבך לו את העונה. לכל אורך הקריירה שלו הטניסאי השוויצרי המצוין הצליח להימנע מפציעות ונראה חסין מבעיות פיזיות שמאפיינות את הספורטאים המקצוענים, במיוחד אלה מהרמות הגבוהות שמתמודדים עם עומס גדול ולחץ, אבל תנועה אחת שגויה, מהאיש שידוע בתנועת הרגליים האלגנטית והקלילה שלו, בעודו רץ לאמבטיה לבנותיו בתאומות בנות ה-6, שינתה את המזל של רוג'ר פדרר.

וכעת פדרר, המחזיק ב-17 תארי גראנד סלאם, מגיע לווימבלדון בפעם הראשונה מאז שנת 2000 כשהוא ללא תואר בששת החודשים הראשונים של השנה. אחרי שעבר בפברואר ניתוח בברכו השמאלית, ואחרי שפרש מהרולאן גארוס, הוא נותר אופטימי ומלא אמונה, אבל לא שוכח את את הרגע ששינה לו את העונה. "הייתי מאוד מאוד עצוב, רק כי לפני זה חשבתי שאני בר מזל על כך שלא אצטרך לעבור ניתוח לאורך כל הקריירה שלי, הייתה לי עונה מוצלחת מאוד בשנה שעברה", אמר השוויצרי, המדורג 3 בעולם, שאשתקד הגיע לגמרים בווימבלדון ובארה"ב.

"הלך לי טוב גם באוסטרליה, הרגשתי טוב", אומר פדרר, שהפסיד בחצי הגמר לדג'וקוביץ' במלבורן, "אבל אחרי זה, הכל השתנה. יום למחרת, מהלך אחד מטופש, והעונה השתנתה לגמרי עבורי, שונה מאוד ממה שציפיתי". כזכור, פדרר כבר חשף שהפציעה הגיעה כשהחליק בזמן שרץ לאמבטיה לבנותיו בנות ה-6 במלבורן.

בשנה שעברה פדרר הגיע לווימבלדון אחרי שזכה בארבעה טורנירים והחזיק במאזן 6:34. השנה הוא במאזן 6:16 וללא תואר, מאזן שמעלה ספקות אם יוכל ללכת רחוק בטורניר ארוך של הטוב מחמש מערכות. "היה לי קשה ללכת לניתוח, רק אז זה הכה בי", מודה פדרר, שהחמיץ את הרולאן גארוס אחרי 65 גרנד סלאמים רצופים, "זה מאוד אכזב אותי והעציב אותי, כי אז הבנתי איך הדרך תיראה עבורי".

עם זאת, פדרר טוען שגם הכאבים בגב, שהגבילו אותו בעונת החימר, לא יעצרו אותו. "תראו, הגב הזה זכה עבורי ב-88 תארים, כך שאני בסדר עם הגב הזה. זה בסדר אם הוא מתעסק איתי מדי פעם. זה מתסכל, כי זה מזעזע את כל המכניקה של הגוף. אם זה מכה בך בתקופות רעות, זה לא מצחיק. זה קשה במיוחד, כיודעים שבקרוב על הפרק יש את ווימבלדון, אולימפיאדה ואליפות ארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully