וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה שחקני ספרד נלקחו על ידי הוועדה למלחמה בסמים של אופ"א לבדיקות דם ושתן

הבדיקות נערכו במלון בו שוהה הנבחרת ולא נרשמו אירועים מיוחדים. מוראטה לפני שמינית הגמר: "הגנת יובנטוס ואיטליה היא הטובה ביותר בעולם", אנטוניו קנדרבה ייעדר מהסגל של קונטה

אלברו מוראטה שחקן נבחרת ספרד. AP
"באיטליה קשה יותר להבקיע מאשר בספרד". מוראטה/AP

ההכנות בספרד נעצרו לרגע הבוקר, כאשר לא פחות מעשרה משחקני הנבחרת נלקחו על ידי הוועדה למלחמה בסמים של אופ"א לבדיקות דם ושתן במלון בו שוהה הנבחרת. הבדיקות עברו ללא אירועים מיותרים. ספרד ואיטליה התבקשו על ידי אופ"א שלא להתאמן מחר בסטאד דה פראנס, בו ייערך המשחק, זאת בשל מצב הדשא הבעייתי, נושא שפגע בכמה אצטדיונים במהלך הטורניר.

האיטלקים ספגו מכה קשה לקראת המשחק, כאשר נודע באופן סופי שמי שלא ישחק הוא אנטוניו קנדרבה. לשחקנה של לאציו היה טורניר מצוין עד כה, וזו בהחלט בעיה למאמן אנטוניו קונטה. קנדרבה ספג פגיעה בירך במהלך המשחק מול שבדיה, ולמרות שהוא נח ולא שיחק מול אירלנד, הוא לא הצליח להתאושש ולחזור לכושר מלא. עוד לא ברור מי יחליפו בהרכב, כאשר לקונטה יש מספר אופציות, ביניהן להציב בצד שמאל את סטפן אל שעראווי או אלסנדרו פלורנצי, ובימין את מתאו דרמיאן או מתיאה די שיליו.

במקביל, החלוץ המצטיין של נבחרת ספרד בטורניר, אלברו מוראטה, החמיא ליריבה בשמינית הגמר, ובעיקר לחבריו לקבוצה: "בשנתיים האחרונות למדתי יותר מאשר בכל הקריירה. הרבה יותר קשה להבקיע שערים באיטליה, הם מומחים בהגנה. בספרד יש לך בערך שבעה מצבים נוחים במשחק, באיטליה יש כמה בודדים וחייבים לנצל אותם. הנבחרת האיטלקית חזקה ותחרותית, כמו בליגה עצמה, גם מול הנבחרת קשה מאוד להבקיע. אני חושב שהשהייה שלי בליגה הזו הפכה אותי לחלוץ טוב יותר".

החלוץ המשיך: "בופון כל כך טוב במצבים של אחד על אחד. כמו איקר קסיאס, הוא אגדה בעולם הכדורגל. רביעיית ה-BBC (בופון, בונוצ'י, ברצאלי, קייליני) היא חוליית ההגנה הטובה ביותר בעולם ושום קבוצה לא רוצה לשחק מולם. כשהשלושה האלה ובופון נמצאים מאחורה, זה כמעט בלתי אפשרי להבקיע".

נבחרת איטליה אנטוניו קנדרבה. GettyImages
ייעדר משמינית הגמר. קנדרבה/GettyImages

שחקן נוסף של הספרדים, ברונו, העניק ראיון ל"אל מונדו דפורטיבו" ואמר: "הפסדים כמו זה מול קרואטיה יכולים לקרות לפעמים, אבל לא היינו צריכים לאפשר את זה. אני לא חושב שהיינו רגועים מדי או משהו כזה, אבל יש דברים כאלה בכדורגל. שכחנו מזה". על חברו לקישור סרחיו בוסקטס הוא הוסיף: "אני לא מתחרה איתו, או עם אף אחד מהחברים שלי לנבחרת או לקבוצה. תמיד אמרתי שמבחינתי, הוא מודל לחיקוי ושחקן גדול. אני תמיד מנסה לשים לב למה שהוא עושה, כבר המון זמן".

מי שישפוט את ההתמודדות המסקרנת הוא אחד השופטים הבכירים באירופה בשנים האחרונות, ג'ונייט צ'אקיר, שבעבר נטען עליו לא פעם כי הוא מעדיף את הקבוצות הספרדיות. צ'אקיר שפט בשלב הבתים שני משחקים: התיקו 1:1 בין פורטוגל לאיסלנד והניצחון 0:3 של בלגיה על אירלנד. בשנה שעברה הוא שפט מפגש גדול בין נציגה מספרד לנציגה מאיטליה, את גמר ליגת האלופות בו גברה ברצלונה 1:3 על יובנטוס. העונה, צ'אקיר הפך לראשון אי פעם ששופט שני חצאי גמר שונים בליגת האלופות, כאשר ניהל את המפגש הראשון בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי ואת הגומלין בין אתלטיקו מדריד לבאיירן מינכן. הוא זכור בעיקר כמי שהוציא כרטיס אדום ביזארי לנאני, במשחק שמינית הגמר בין מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד ב-2013, משחק שהיה האחרון של סר אלכס פרגוסון בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully