וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה אייזיק צפוי להגיש תביעת בעלות על הפועל חולון

24.6.2016 / 12:13

הבלאגן בסגול נמשך: איש העסקים שמחזיק בשליש מהבעלות על המועדון, יפנה ביחד עם האוהדים בראשות איתן לנציאנו לבית המשפט ולרשם העמותות נגד דורסמן, וישקלו צו מניעה למועדון. לנציאנו: "נפלתי בקסמיו, מתפלל שזה ייגמר בטוב"

יו"ר הפועל חולון שלמה אייזיק (שמאל) עם המאמן דן שמיר. דרור פיקלני
הבלגן נמשך. אייזיק לצד שמיר/דרור פיקלני

הבלאגן בהפועל חולון ממשיך. לאחר שנסיונות העברת השליטה במועדון ממיקי דורסמן לשלמה אייזיק לא צלחו בשבועות האחרונים, צפויה להיות מוגשת בתחילת השבוע הבא תביעת בעלות לבית המשפט. לוואלה! ספורט נודע כי דורסמן הסכים בתחילה לעבור ולהיות אחראי רק על מחלקת הנוער, אך דרש החזרים על השנתיים האחרונות בסך 700 אלף שקלים, בנוסף לחובות שהמועדון צבר, בין היתר לשחקנים שלא קיבלו את שכרם.

בנוסף לפנייה שתעשה לבית המשפט צפוי אייזיק, שמחזיק בשלישי מהבעלות על הקבוצה כמו דורסמן, ביחד עם קבוצת אנשים עסקים שאוהדים את הקבוצה בראשות איתן לנציאנו שמחזיקה בשליש גם כן, לפנות לרשם העמותות בבקשה לבדיקה ולביטול מינויים שביצע דורסמן שלא בתום לב, תוך ניצול שיתוף פעולה לכאורה עם היועצת המשפטית של העמותה, שעליה המליץ, ושאותו היא מייצגת. כמו כן נשקלת הוצאת צו מניעה למועדון מלהמשיך לפעול עד לבירור בית משפט ורשם העמותות.

"הלכתי עם מיקי משנת 2011, רצתי בין אנשים, קיימתי עשרות פגישות, ממש נפלתי בקסמיו", אמר לנציאנו לוואלה! ספורט, "למרות הזהרות שקיבלתי חשבתי שהוא האיש הנכון. גייסתי שותפים לדרך, בסיבוב הראשון זה נכשל לצערי מול ההנהלה הקודמת, אבל המשכתי לנסות עד שבמאי 2013 זה צלח והגענו לסיכום ולקחנו את הקבוצה, במקביל נלחמתי יחד עם שלמה והרבה אנשים מסביב לקחת גם את מחלקת הנוער בזמן שמיקי מביט מהצד ולא נוקף אצבע למען המטרה, אבל לא ראיתי בזה פסול כי המטרה היתה לנגד עניי וזה לקיים מועדון אחד אחרי שנים שזה לא היה. לא היה מדובר בדבר פשוט, זה שינוי תקנון ברשם העמותות, עשרות פגישות, מכתבים ומה לא, כולל נסיעות לירושלים לרשם, עד שבסוף הצלחנו, ועדיין הוא מביט מהצד ומקבל הכל על מגש של כסף. הכי פוגע בי זה שהייתי בשבילו הכל, כך טען לפחות, ונתן לי לעשות את העבודה השחורה".

עוד אומר לנציאנו: "לצערי מסתבר בראיה לאחור שכנראה הכל היה מתוכנן בקפידה אצלו. שלב ראשון להוציא את שלמה, ושלב שני לדאוג לרוב בעמותה תוך כדי מינוי חבר שלו שאף אחד לא מכיר לחבר ועד, שיהווה איש קש שלו אבל זה לא יעבוד. זה מועדון כדורסל ולא עמותה לגיוס אוכל לעניים ויש משמעות לעניין. עצוב לי המצב שהגענו אליו הלוואי ולא היינו מגיעים לזה, הלוואי שיבין שאין פה תחרות אגו או מי ינצח מדובר פה על גורל של אלפי אנשים ואני מתפלל שזה יגמר בטוב ולכל אחד ילך לדרכו". עוד חותם יו"ר המועדון ואומר כי: "עוצמת התמיכה שאני מקבל מקיר לקיר הפתיעה גם אותי, ואני לא מדבר רק על הקהל אלה על גורמים רשמיים שמטעמים מובנים לא נחשוף אותם".

תגובתו של מיקי דורסמן לדברים תובא כשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully