וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגן השמאלי דין אקפי בדרך למכבי פתח תקוה

24.6.2016 / 10:50

מגן מכבי הרצליה (23) צפוי להגיע לתחילת האימונים ביום ראשון וההערכה היא שיחתום. יאנצ'יק, פירס וסייס יצטרפו במהלך השבוע. במועדון בונים על מתן חוזז: "חלוץ מוכשר"

one

אחרי שהחתימה אתמול את חלוץ מכבי תל אביב מתן חוזז ואת הקשר לירוי צעירי, מכבי פתח תקוה צפויה לסגור עם המגן השמאלי של מכבי הרצליה, דין אקפי. מגעים החלו כבר מול נציגי השחקן. המגן בן ה-23 אמור להגיע כדי להתחרות עם נאור פסר על עמדת המגן השמאלי, לאחר עזיבתו של דודי טויטו. במועדון זימנו את אקפי לתחילת האימונים וההערכה היא שיחתום. במועדון בונים מאוד על החלוץ הצעיר מתן חוזז. "מדובר בחלוץ צעיר ומוכשר, לא סתם רדפנו אחריו בשבועות האחרונים", אמרו.

עוד בנושא:

מתן חוזז ולירוי צעירי סגרו במכבי פתח תקווה, הקבוצה תשחק מול צ'רלטון
מוחמד כליבאת סיכם לעונה נוספת במכבי פתח תקוה

טל בניש שחקן הפועל כפר סבא (משמאל) לפני דין אקפי שחקן מכבי הרצליה. מגד גוזני
בדרך ללוזונים. דין אקפי, מימין/מגד גוזני

בפתח תקוה מרוצים מאוד מההחתמות האחרונות. לבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'יק, הקשר רומאריו פירס והחלוץ דילן סייס, שעל מועמדותם פורסם בוואלה ספורט, אמור להצטרף גם חלוץ זר. השלושה יגיעו לאימונים במהלך השבוע הבא, לאחר שביום ראשון (17:30) ייערך האימון הרשמי הראשון עם לא מעט שחקני נוער. ההערכה היא שהחלוץ לא יגיע בימים הקרובים אלא בשלב מאוחר יותר, כשלא נפסלת אפשרות להביא שחקן בעמדה הזאת למבחנים במחנה האימונים.

במועדון אישרו אתמול את הידיעה לפיה הקבוצה תתמודד מול צ'רלטון האנגלית במחנה האימונים. מנהל הקבוצה עמי פאן עמל גם על סגירת שני משחקים נוספים מול קבוצות מרוסיה וגיאורגיה. "המשחק מול צ'רלטון יהיה מעניין, אולי ניקח כמה עצות מגיא לוזון", אמרו בציניות במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully