וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חוזז ולירוי צעירי סגרו במכבי פתח תקווה, הקבוצה תשחק מול צ'רלטון

23.6.2016 / 16:49

החלוץ הושאל ממכבי תל אביב, גם הקשר שנחשב לשחקן חופשי סיכם. שתי האקסיות של גיא לוזון תפגשנה למשחק הכנה. מוחמד כליבאת: "שמח להישאר במקום שהכי רצה אותי". גם גולדנברג צפוי להישאר

one

מכבי פתח תקוה צירפה היום עוד שני שחקנים לסגל. הראשון שכבר חתם במועדון הוא החלוץ ששייך למכבי תל אביב, מתן חוזז, שהצטיין בבית"ר תל אביב רמלה בעונה החולפת וכבש שם 11 שערים. השחקן הושאל למכבי פתח תקוה וישחק במועדון בעונה הקרובה. השחקן השני הוא לירוי צעירי, שניהל בימים האחרונים משא ומתן עם המועדון, וגם הוא הגיע לסיכום וסגר לשנתיים בקבוצה.

מי שעוד ישחק במועדון בעונה הבאה הוא מוחמד כליבאת, שסיכם לעונה נוספת: "אני שמח להישאר במקום שהכי רצה אותי ומאחל לי ולקבוצה הצלחה רבה. מגיע תודה לאבי לוזון ושינו זוארץ שהוכיחו לי שחשוב להם שאשאר בקבוצה. אני מעריך את זה, ומקווה להחזיר להם העונה על המגרש". כך אמר הבוקר החלוץ. כזכור, שלשום פורסם בוואלה! ספורט כי החלוץ סיכם לעונה נוספת לאחר פגישה עם ההנהלה. מאוחר יותר אישרו במועדון את הסיכום לעונה, אך ייתכן ובסופו של דבר ייחתם הסכם לשנתיים.

גם חגי גולדנברג יישאר כנראה בקבוצה. שיחה נוספת נערכה עם סוכנו דודו דהאן ונראה כי המגן יוותר בסופו של דבר על הניסיון לצאת לאירופה או לעבור לקבוצה אחרת, מה גם שדמי ההשבחה שיצטרכו לשלם עליו גבוהים. נמשכים המגעים גם עם גיא מלמד, אך עדיין אין התקדמות בין הצדדים.

דילן סייס שחקן הפועל עכו (שמאל) מול עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
צפוי לחתום השבוע. דילן סייס/ברני ארדוב

דילן סייס, רומאריו פירס וברנהרד יאנצ'ק, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, צפויים לחתום השבוע. אליסון דוס סנטוס צפוי להגיע ביום שני ארצה, רומאריו פירס ינחת כנראה ביום רביעי. האימון הראשון שייערך ביום ראשון אחר הצהריים יכלול בעיקר שחקני נוער וייתכן שגם נבחנים מליגות נמוכות. במועדון רוצים לצרף שחקן הגנה נוסף בעמדת המגן השמאלי. שמם של שמעון הרוש ודניאל בורחל עלה, אך ייתכן ובסופו של דבר רפואה יצרף מגן שמאלי מחליף מהליגה הלאומית. רפואה וגולן רוצים לצרף חלוץ זר. בשלב זה, עדיין לא ברור האם יצטרך זר שישי במידה ותקנת הזרים תעבור. גם שמו של לוטם זינו עלה כאופציה. הקבוצה תצא למחנה ב-17 ביולי, במהלכו תקיים משחקי אימון מול שלוש קבוצות, בניהן צ'רלטון האנגלית. במועדון אישרו כי הקבוצה, אותה אימן בעבר גיא לוזון, תהיה אחת היריבות. בנוסף, הקבוצה תתמודד מול שתי קבוצות מרוסיה וגיאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully