וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.6: פריס סן ז'רמן מתחזקת, ווסטהאם לא מוותרת

הצרפתים יחתימו את גז'גוז' קריכוביאק מסביליה, הפטישים שיפרו את הצעתם על אלכסנדר לקאזט. קונטה רוצה את ג'אקריני בצ'לסי, מילאן מצרפת חלוץ אימתני והאם אלכסיס סאנצ'ס בדרך ליובנטוס?

רויטרס

העברות

* המגן השמאלי הברזילאי, אנדרה סנטוס, 33, אשר שיחק בעבר בארסנל ורשם מספר הופעות בנבחרת ברזיל, עזב את ויל מהליגה השנייה בשוויץ וחתם בבולספור מהליגה השנייה בטורקיה.

שמועות

* בפולין טוענים שהקשר גז'גוז' קריכוביאק סגור בפריס סן ז'רמן. על פי הדיווח, הקשר בן ה-26, ממצטייניה של סביליה בעונה החולפת, יחתום בימים הקרובים באופן רשמי.

* היכולת הנהדרת של הקיצוני האיטלקי, עמנואלה ג'אקריני בן ה-31, במהלך היורו בצרפת, עשתה את שלה. על פי דיווחים באנגליה, המאמן החדש של צ'לסי, אנטוניו קונטה, רוצה לצרף את שחקן הכנף ששיחק בעונה החולפת בבולוניה (שבעה שערים ב-28 הופעות). ג'אקריני חזר בסיום העונה באופן אוטומטי לסנדרלנד, שצירפה אותו לשורותיה בתחילת עונת 2013/14.

* החלוץ הבלגי, מישי באטשוואי, בדרך החוצה ממארסיי - קבוצתו בשתי העונות האחרונות. החלוץ בן ה-22 רשם עונה נפלאה בצרפת, כשכבש 17 שערי ליגה ב-36 הופעות. טוטנהאם, ווסטהאם, יובנטוס ואתלטיקו מדריד הוזכרו כמועמדות.

* מילאן תחתים בימים הקרובים את חלוץ פסקארה, ג'אנלוקה לפאדולה, שכבש 30 שערי ליגה העונה בסרייה B, כך טוענים באיטליה. הרוסונרי ישלמו עשרה מיליון יורו עבור החלוץ הפורה, ששיחק בעבר גם בסן מרינו.

* אגב ווסטהאם, על פי דיווחים בצרפת, הפטישים הגישו לליון הצעה רשמית בגובה 52 מיליון יורו על החלוץ בן ה-25, אלכסנדר לקאזט. על פי הדיווח, ההצעה הראשונית של האנגלים הייתה נמוכה יותר ונדחתה, ובעקבות זאת החליטו במועדון להגדיל את ההצעה כדי להבטיח את הצטרפותו של החלוץ, שכבש 48 שערי ליגה בשתי העונות האחרונות.

* גלזגו ריינג'רס החתימה לשנתיים את השוער מאט גילקס, אחרי שזה עזב את ברנלי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אנטוניו סנאבריה שחקן אתלטיקו מדריד (ימין). רויטרס
בדרך לאנגליה? סנאבריה/רויטרס

* ב"דיילי סטאר" האנגלי טוענים שמנצ'סטר יונייטד שיפרה את הצעה לבורוסיה דורטמונד על הארמני הנריק מחיטריאן, וכעת היא עומדת על 28 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם פתחה במשא ומתן עם רומא בנוגע לחלוץ הצעיר והכשרוני, אנטוניו סנאבריה, שגדל בברצלונה.

* השער של ה"טוטו ספורט" האיטלקי הבוקר הוקדש לאלכסיס סאנצ'ס, שלפחות על פי הכותרת נמצא בדרך מארסנל ליובנטוס. על פי הדיווח, הגברת הזקנה מתכוננת לעזיבתו הצפויה של אלברו מוראטה לריאל מדריד ותנסה לצרף את הצ'יליאני בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully