וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי תקף: "ההתאחדות הארגנטינאית היא אסון, אלוהים"

כוכב ארגנטינה זעם על ההתאחדות אחרי שהטיסה שהייתה אמורה לקחת את השחקנים לניו ג'רזי התעכבה וביקר אותה בדף האינסטגראם שלו. בהתאחדות הסבירו: "הטיסה נדחתה בשל מזג האוויר"

AP

נבחרת ארגנטינה נראית נפלא בטורניר הקופה סנטנריו, הרבה בזכות הכוכב הגדול שלה ליאונל מסי שמציג בטורניר הזה יכולת שיא בקריירה שלו. אולם, תקרית לא נעימה התרחשה אמש כאשר מסי זעם על ההתאחדות הארגנטינאית לאחר שהטיסה של הנבחרת מיוסטון נדחתה.

אחרי שהביסה ללא קושי את ארה"ב המארחת, ארגנטינה הייתה אמורה לטוס ביום חמישי לניו ג'רזי שם היא תפגוש את צ'ילה האלופה למשחק הגמר. אולם, מטוס הנבחרת הארגנטינאית קורקע והטיסה התעכבה.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
לא נשאר חייב. מסי/AP

מסי לא נשאר אדיש לעיכוב הזה ותקף את ההתאחדות הארגנטינאית בעמוד האינסטגראם שלו שבו הוא העלה תמונה שלו עם סרחיו אגוארו וכתב: "שוב המטוס מתעכב בדרך ליעד שלו. איזה אסון ההתאחדות הארגנטינאית, אלוהים".

אחרי שנחשפה לפוסט הזה של מסי ולתגובות שהוא גרר, ההתאחדות הארגנטינאית מיהרה להסביר את הסיטואציה הזו והוציאה הודעה שבה נכתב: "הטיסה שהייתה אמורה להעביר את הנבחרת לניו ג'רזי התעכבה בגלל תנאי מזג האוויר. ההתאחדות ממליצה שכל זמני ההעברה יעודכנו מחדש על ידי המארגנים של הקופה סנטנריו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully