וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הביסה את רוסיה 62:97

הנבחרת של דן שמיר סיימה את טורניר ההכנה בארץ עם ניצחון שלישי בשלושה משחקים נגד הנבחרת הרוסית שמשחקת בדרג ב'. דניאל דנינו הצטיין עם 26 נקודות, קופרברג נבחר למצטיין של הטורניר

שחקן נבחרת העתודה דניאל דנינו. איגוד הכדורסל
הצגה גדולה שלו. דניאל דנינו/איגוד הכדורסל

נבחרת העתודה של ישראל סיימה הערב (חמישי) במקום הראשון בטורניר ארבע האומות אחרי ניצחון משכנע 62:97 על נבחרת רוסיה. השחקנים של דן שמיר רשמו שלושה ניצחונות ב-20 הפרש ויותר על רוסיה, הולנד וגיאורגיה, ונראו טוב בשלב הזה של ההכנה לקראת האליפות שתיערך בתחילת חודש יולי. חשוב לציין כי למרות שכל הנבחרות שהתחרו מול ישראל הן מדרג ב' של אירופה, נחשבת הנבחרת הרוסית לנבחרת טובה, והניצחון הערב הוא מרשים ביותר.

דניאל דנינו היה השחקן המצטיין של המשחק עם 26 נקודות, כשדניאל קופרברג נבחר למצטיין של הטורניר וקלע 13 נקודות. עוד קלעו לבחורים בכחול לבן: אור לאומי 16, רועי הובר 11, תמיר בלאט וצוף בן משה 8 כל אחד.

ישראל תתמודד בבית ב' של אליפות אירופה שתיערך בהלסינקי עם פינלנד המארחת, ספרד וצרפת, שרק שתי הנבחרות הראשונות בכל בית תעפלנה לשלב רבע הגמר. השחקנים של דן שמיר ירצו לשרוד בדרג א' שנה נוספת, וכדי לעשות כן יהיה עליהם לעלות לרבע הגמר, או לחילופין לצלוח את משחקי הדירוג 9-16 ולהמנע משלושת המקומות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully