וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'סטי במו"מ עם אולימפיאקוס, מוארמן על סף סיכום בדרושפאקה

ביוון מדווחים שמכבי תל אביב ואלופת יוון מנהלות מגעים על העברתו של הרכז. הפורוורד הצרפתי, שהיה מועמד להצטרף לצהובים, קרוב לקבוצה של דיוויד בלאט. גם קוזמינסקאס קרוב לדרושפאקה

one

שוק ההעברות בכדורסל האירופי ממשיך לספק החתמות למכביר. באתר יורובאסקט מדווחים היום (חמישי) כי הפורוורד הצרפתי אדריאן מוארמן נמצא על סף סיכום בקבוצתו של דיוויד בלאט, דרושפאקה הטורקית. הפורוורד בן ה-28 הוזכר בימים האחרונים כמועמד למכבי תל אביב, אולם נראה שהמיליונרים מטורקיה הקדימו את הצהובים ואת חימקי מוסקבה, שגם כן הביעה בו עניין.

עוד מדווחים באתר 'ספורטאנדו' שדרושפאקה קרובה להשלים את החתמתו של הסמול פורוורד הליטאי מינדאוגאס קוזמינסקאס. קוזמינסקאס יעזוב את מלאגה אחרי שלוש עונות מוצלחות, ובעוד שבימים האחרונים הוא הצהיר כי הוא מתמקד בניסיונות לקבל חוזה ב-NBA, כעת נראה כי חל מפנה והוא יישאר ביבשת הישנה ויצטרף לקבוצת הכוכבים בדרושפאקה. קודם לכן הודיעו הטורקים באופן רשמי על החתמתו של בראד וונאמייקר מבאמברג.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון לצד שחקן לימוז' אדריאן מוארמן. GettyImages
בדרך לטורקיה. מוארמן/GettyImages

* באתר 'יורוהופס' מדווחים שטיילור רוצ'סטי במגעים עם אולימפיאקוס. על פי הדיווח אלופת יוון כבר פנתה למכבי תל אביב ומנהלת עמה מו"מ על שחרור של המתאזרח, שעל פי חוזהו אצל הצהובים אמור להרוויח בעונה הבאה מיליון דולר.

* לבוראל קוצ'ה קרובה להחתים את הסנטר הגרמני יוהאנס וויגטמן בן ה-23. בעונה שעברה שיחק בפרנקפורט והעמיד ממוצעים של 11.4 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק בליגה הגרמנית.

* מאמן הכוכב האדום בלגרד דיאן ראדוניץ' דחה את ההצעה של לבוראל קוצ'ה, שמחפשת מחליף לוולימיר פראסוביץ' שעזב לאנדולו אפס.

* בוגדן בוגדנוביץ' החליט להישאר בפנרבחצ'ה למרות העניין הגובר מפיניקס. הגארד המצוין תכנן תחילה להצטרף לסאנס, שמחזיקים בזכויות עליו ב-NBA, אך החליט להישאר עונה נוספת.

* מלך הסלים של הליגה האיטלקית בעונה החולפת וכוכב פזארו אוסטין דיי על סף חתימה בגלאטסראיי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מארק ליונס שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
החבר החדש של ספאנוליס. רוצ'סטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully