וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: ליאור לוי חתם לעונה אחת

23.6.2016 / 18:54

המגן (28) שעבר בעונה שעברה בהפועל עכו והפועל רעננה מצטרף לקבוצה של שרון מימר. חוזר לקבוצה בה גדל, והופך לרכש החמישי הקיץ של מימר לצידם של סקאביוש, איציק כהן, מאטוביץ' וחן דילמוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר בפעם השנייה לכפר סבא. ליאור לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל כפר סבא הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של המגן ליאור לוי לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת, באמצעות סוכנו אבי נמני. בכך חוזר המגן לקבוצה בה גדל בפעם השנייה בקריירת הבוגרים שלו. בקבוצה לא היו מעוניינים לחכות למגן טל בנש עמו היו פערים כספיים והחליטו לצרף את לוי, שפתח את העונה שעברה במדי הפועל עכו וסיים אותה בהפועל רעננה.

לוי (28) גדל במחלקת הנוער של כפר סבא, אך קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה הפועל רמת גן. אחרי עונה אחת בבית"ר כפר סבא, הושאל להפועל עכו ועלה עם הקבוצה לליגת העל. בקיץ לאחר מכן חזר לראשונה להפועל כפר סבא, ושיחק עם הקבוצה בליגה הלאומית. ההצלחה שלו בכפר סבא הובילה את עירוני קרית שמונה לקחת אותו, והוא זכה עם הקבוצה באליפות המדינה. אחרי עונה נוספת בצפון חתם לשלוש שנים בהפועל תל אביב, החזיק שנתיים במועדון ושוחרר מהקבוצה. הקיץ חתם בהפועל עכו, שיחק 13 משחקים בלבד, ועבר להפועל רעננה.

ההחתמה של ליאור לוי מגיעה לאחר שאמש צירפה הקבוצה את החלוץ הבלארוסי מקסים סקאביש. סקאביש ולוי מצטרפים לחלק אחורי מעובה שהחתים שרון מימר הקיץ וכולל את הבלם איציק כהן, דושאן מאטוביץ' שהובא בתור בלם, וחן דילמוני שהגיע מעירוני קרית שמונה.

עוד באותו נושא:

מקסים סקאביוש מצטרף להפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully