וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון צפוי לוותר על ריו, כרמלו אנתוני וג'ימי באטלר ישחקו

רגע לפני הדראפט, מודיעים כוכבי ה-NBA על הגעתם לאולימפיאדה: ה-MVP אמור להישאר בחוץ, קליי תומפסון, דמאר דרוזן, פול ג'ורג' ודמרקוס קאזינס יגיעו. דמיאן לילארד וקוואי לאונרד לא יתייצבו

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
לא יהיה בריו. כרמלו אנתוני/AP

המועד הרשמי להחתמות שחקנים חופשיים וטרידיים הולך ומתקרב, ומבול השמועות וההחתמות רק מתחזק

* רשימת השחקנים שמאשרים את הגעתם לסגל האמריקאי לאולימפיאדת ריו הולכת וגדלה: ג'ימי באטלר, קליי תומפסון, כרמלו אנתוני , דמאר דרוזן וקייל לאורי מצטרפים לקווין דוראנט, פול ג'ורג' ודמרכוס קאזינס שהבטיחו את מקומם עוד לפני כן. מי שהודיע שלא יגיע הוא כוכבה של פורטלנד דמיאן לילארד, כמו גם שחקן סן אנטוניו קוואי לנארד.

* ועם כל הכבוד לשחקנים שאישרו עד כה את הגעתם, השאלה הגדולה היא לגבי כוכבי גמר ה-NBA. ההערכות הן שלברון ג'יימס ידחה את האפשרות, כשהוא התייחס לנושא זה במהלך מצעד האליפות של קליבלנד. הפייבוריט היחיד של ששבסקי שעדיין לא הודיע על החלטתו הוא קיירי אירווינג.

* מינסוטה בודקת אפשרויות לשלוח את ריקי רוביו בטרייד.

* ברוקלין נטס העבירו בטרייד את תא'דיוס יאנג לאינדיאנה פייסרס תמורת בחירת דראפט 20 ועוד בחירה נוספת בסיבוב השני.

* פיניקס עושה מאמצים גדולים לצרף את גורדון הייוורד, וכדי לנסות לפתות את יוטה בטרייד מעניין היא תנסה לצרף לאריק בלדסו גם בחירת לוטרי בו היא מחזיקה. הסאנס נחושים להעביר את בלדסו או ברנדון נייט לפני פתיחת העונה הבאה.

* ג'יימס הארדן מנסה לגייס שחקנים חופשיים ליוסטון, כשהשם הגדול ביותר הוא כמובן קווין דוראנט, "בשנה שעברה הייתי מאוד מתוסכל, כארגון, ביוסטון. כעת אני מנסה להחזיר אותנו לדרך הניצחונות", אמר הארדן היום.

* לפילדלפיה נמאס מנרלנס נואל, ועל פי דיווחים הציעו את הסנטר לבוסטון תמורת לא פחות משבע בחירות סיבוב ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully