וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב ניצחה את פאקשי ההונגרית 0:1

הצהובים רשמו ניצחון שני ברציפות במחנה האימונים באוסטריה, שבוע לפני המפגש מול גוריצה. אליאל פרץ סידר לאורלנדו סה (16) שער מתוך הרחבה. דור פרץ: "נגיע מוכנים למשחק הראשון"

חלוץ מכבי תל אביב אורלנדו סה כובש. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ממשיך להבקיע. אורלנדו סה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שבוע לפני המפגש הראשון מול גוריצה במוקדמות הליגה האירופית, מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) ניסוי כלים אחרון כאשר גברה 0:1 על פאקשי ההונגרית. מדובר במשחק ההכנה השני של הצהובים תחת שוטה ארבלזדה, שהעניק לו חומר למחשבה בעידן שאחרי ערן זהבי.

אורלנדו סה, שגם הרשית במפגש הראשון מול DAC סטרדה, מצא את הרשת כבר בדקה ה-16 הודות לבישול של אליאל פרץ ונראה כי הוא המרוויח העיקרי בחלק הקדמי אחרי עזיבתו של הקפטן לסין. סגנית האלופה שלטה בקצב המשחק, אך מיעטה להגיע למצבי הבקעה כאשר גם משחק ההגנה דורש ליטוש נוסף לקראת הקרב מול הסלובנים כאשר פרדראג ראיקוביץ' חזה בשני כדורים של ההונגרים פוגשים את קורות המסגרת. במחצית השנייה עלו יוסי בניון, האריס מדוניאנין, שלומי אזולאי, ברק יצחקי ועדן בן בסט. הקצב השתפר בחצי השני, אבל השער של סה נשמר עד לסיום.

דור פרץ אמר בסיום: "אנחנו מרגישים שאנחנו מתקדמים ביכולת והכושר שלנו. זה המשחק האחרון שלנו לפני המשחק הרשמי הראשון באירופה ולאט לאט אנחנו מגבשים כקבוצה, אמנם זה אותם שחקנים אבל חשוב שנתגבש כקבוצה. אין ספק שהייתה לערן זהבי במה מאוד גדולה, אבל כמו בכדורגל יש תחלופה ויש אחרים שימלאו את מקומו. יש תחושות טובות, אנחנו מתאחדים. המאמן הביא איתו עקרונות כמו לחץ מהיר ישר אחרי איבוד כדור, שזה משהו שראינו בעבר, אבל הוא חשוב לו מאוד. עדיין לא שיחקתי כקשר אחורי, אבל הכי חשוב ששיחקתי בכול עמדה. נגיע מוכנים לקראת המשחק מול גוריצה".

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ' (חביב אוחיון, 60), דור פרץ, קרלוס גארסיה (טל בן חיים, 46), איתן טיבי (דן גלזר, 82), עומרי בן הרוש (אבי ריקן, 62), גל אלברמן (שלומי אזולאי, 62), אליאל פרץ (ברק יצחקי, 46), נוסא איגייבור (האריס מדוניאנין, 62), דור מיכה, אורלנדו סה (עדן בן בסט, 62), טל בן חיים (יוסי בניון, 62).

פאקשי: פטר מונלאר, יאנוש זאבו, בנסה לנזר, זאלי אנדראס, זולט גאוואי, ארצטי זולטא, לאסלו בארטה, רוברטו קובארי, לאיוס ברטוס, טאמאש קאסקס, טאמאש קולטאי.

אליאל פרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

מחצית 1:

דקה 1: המפגש יצא לדרך, האם הצהובים ירשמו ניצחון שני ברציפות במחנה האימון?

דקה 16, גול!: אליאל פרץ חטף כדור סמוך לרחבה ההונגרים, מצא את אורלנדו סה שהעלה את הצהובים ליתרון באיום הראשון שלהם על השער.

דקה 18: טל בן חיים חדר לרחבה והשאיר אבק להגנה ההונגרית, אך דור מיכה לא הצליח ליצור מגע עם כדור הרוחב.

דקה 24: איום משמעותי ראשון של פאקשי. ארצטי זלוטא השתחרר וירה כדור עוצמתי למשקוף של רקאיקוביץ'.

מחצית 2:

דקה 50: ההונגרים התקרבו לשער שיוויון. טאמאש באלו, שעלה מהספסל, השתחרר ברחבה ובעט כדור חד. למזלו של ראיקוביץ' הכדור נעצר בקורה.

דקה 66: חביב אוחיון היה עירני ועצר כדור חד מחוץ לרחבה.

דקה 75: עדן בן בסט השתחרר מהשומר שלו סמוך לרחבה, אך בעט מתוך הרחבה כדור שאפילו לא פגע במסגרת.

דקה 88: עבירה של דור פרץ סמוך לרחבה של מכבי תל אביב זיכתה אותו בכרטיס הצהוב הראשון במשחק.

דקה 90: מכבי תל אביב מנצחת 0:1 במשחק ההכנה השני שלה לעונת 2016-17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully