וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד איראני סירב להצטלם עם סרגיי ריכטר: "אני כבר רגיל לזה"

23.6.2016 / 14:22

הקלע האולימפי זכה במדליית ארד בבאקו, אך חוסיין באגרי שזכה בכסף ולא הגיע לטקס חלוקת המדליות גנב את ההצגה. ריכטר לוואלה! ספורט: "לחצנו יד בסוף התחרות, הוא לא רצה להצטלם איתי"

צלמים זמניים מורשים

בוידיאו: סרגיי ריכטר מדבר לאחר התקרית

הקלע האולימפי, סרגיי ריכטר, זכה היום (חמישי) במדליית ארד בגביע העולם בבאקו. למרות ההישג המצוין, לאחר התחרות תרחשה תקרית לא נעימה שאינה שייכת לספורט. מי שסיימו מעל הקלע והיו צריכים לעלות איתו יחד על הפודיום הם המנצח פיליפ נפנאצ'לי הצ'כי והאיראני חוסיין באגרי, שסיים שני. אלא שלחלוקת המדליות באגרי לא הופיע, ככל הנראה בשל העובדה כי ריכטר היה גם הוא על הפודיום. ריכטר עצמו דווקא השתעשע מכל העניין, וצילם וידאו בו סיפר כיצד האיראני לחץ את ידו לפני הגמר, אך לא בא לעמוד לצידו בחלוקת המדליות.

"אני לא אוהב את ריו. אם לא הייתי חושב שיש לי סיכוי לזכות במדליה לא הייתי נוסע לשם", כך אמר היום הקלע סרגיי ריכטר בשיחה עם וואלה ספורט לאחר שזכה במדליית הארד בגביע העולם בקליעה בבאקו. הזכייה של ריכטר מעניינת בפני עצמה שכן מרבית מתחריו, יתחרו מולו גם בריו אבל העניין המרכזי סביב הזכייה נעוץ בעובדה שהקלע האיראני חוסיין באגרי שזכה במדליית הכסף, העדיף לא להופיע לחלוקת המדלייה כדי לא להצטלם עם ריכטר. "אני רגיל לזה", אמר ריכטר. "לפני מספר שנים בתחרות באיטליה הצטלמנו יחד נבחרת ישראל ונבחרת אירן והתכוונו להעלות את התמונות בפייסבוק, אבל אז הגיע מישהו מהמשלחת האירנית וגנז את כל התמונות. פשוט לקח את המצלמה ומחק את התמונות. דווקא לחצנו יחד בסיום התחרות היום והמאמן האיראני גם בירך אותי, אבל כנראה שהם לא רצו שתהיה תמונה יחד ולכן לא הגיעו לפודיום".

סרגיי ריכטר קלע אולימפי. הוועד האולימפי, מערכת וואלה! NEWS
ריכטר ונפנאצ'לי לאחר התחרות/מערכת וואלה! NEWS, הוועד האולימפי

לקראת ריו אמר ריכטר: "בכלל לא סימפטי מה שקורה שם וזה בלשון המעטה. נבחרות שלמות שמגיעות לשם לתחרויות נסיון, נשדדות. פשוט כך. מי שמתנגד, יורים בו. קלעית ברזילאית נורתה לפני שלושה ימים בראשה. אני מציע לכל מי שמגיע לשם, שלא יביא שום תכשיט. אפילו את טבעת הנישואין שישאיר בבית".

ריכטר יהיה הנציג היחיד של ישראל בקליעה באולימפיאדת ריו הקיץ. הוא קבע את הקריטריון האולימפי בשנה שעברה, גם בבאקו, כאשר השיג תוצאה של 185.5 נקודות בירי ברובה אוויר ל-10 מטר וגם אז הוא זכה במדליית ארד. ב-2013 זכה ריכטר במדליית זהב באליפות אירופה שנערכה בדנמרק, לאחר שניצח בגמר עם 207.3 נקודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סרגיי ריכטר קלע אולימפי. הוועד האולימפי, מערכת וואלה! NEWS
שלושת הדגלים בעת טקס חלוקת המדליות./מערכת וואלה! NEWS, הוועד האולימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully