וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן גז: כדורגלן שבדי הפליץ במהלך משחק וספג כרטיס אדום

אדם לינדין ליונגקוויסט ("כאבה לי הבטן") עשה פוק ליד השופט וזה האשים אותו בפרובוקציה ושלף לעברו צהוב שני. השחקן המופתע סיפר: "אולי הוא חשב שהפלצתי בתוך היד ו'זרקתי' עליו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה בהלם. לינדין לינגקוויסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדורגלן שבדי הפליץ במהלך משחק וספג כרטיס אדום. אדם לינדין ליונגקוויסט, מגן שמאלי מקבוצת המילואים של יארנה, ספג כרטיס צהוב שני במהלך משחק בליגה השביעית במולדתו. לטענת השופט, לינדין "ביצע פרובוקציה מכוונת" ו"פעולה בלתי ספורטיבית" ולכן הוא שלף לעברו את הכרטיס.

המקרה הזה פורסם בכלי תקשורת בכל העולם והכדורגלן האלמוני הפך בן ליל למפורסם. "סבלתי מכאבי בטן", הוא אמר לאחד מהעיתונים בשבדיה, "פתאום השופט שלף לעברי כרטיס צהוב שני. הייתי בהלם, זה הדבר הכי מוזר בו נתקלתי בכדורגל".

לינדין ליונגקוויסט הוסיף: "שאלתי את השופט: 'מה, אסור לי להפריח קצת רוח?', והוא ענה לי: 'לא!'. אני לא מבין את זה, אולי הוא חשב שהפלצתי בתוך היד שלי ו'זרקתי' את זה עליו. הוא אומר שזו הייתה פרובוקציה? להפליץ על מישהו בשביל הפרובוקציה זה ממש חכם. זה פשוט טפשי, בסך הכול הפלצתי. אחרי המשחק אמרתי לשופט שהוא ליצן".

חלוץ היריבה, כריסטופר לינדה, סיפר: "עמדתי במרחק מכובד מלינדין, אבל שמעתי את הפוק בבירור. מיד אחרי זה הוא הורחק. אף פעם לא ראיתי דבר כל כך מוזר על המגרש, ואני משחק כדורגל מגיל שמונה".

  • עוד באותו נושא:
  • נפיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully