וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל באתלטיקה: אולגה לנסקי מחפשת כרטיס לריו

23.6.2016 / 9:45

במוקד היום השני של האליפות (חמישי, החל מ-18:00, הדר יוסף) יעמוד ניסיונה של האצנית לרדת מ-23.20 שנ' ב-200 מטרים ולהשיג קריטריון למשחקים האולימפיים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יומה השני של אליפות ישראל באתלטיקה, ייערך הערב (חמישי, החל מ-18:00) באצטדיון הדר יוסף בתל אביב. במוקד התחרויות תהיה הריצה ל-200 מטר, בה תנסה האצנית אולגה לנסקי לקבוע תוצאה של 23.20 שניות ומטה, כדי לזכות בכרטיס למשחקים האולימפיים בריו.

לנסקי זכתה אמש בריצה ל-100 מטר, עם תוצאה של 11.64 שניות והקדימה בשתי מאיות בלבד את דיאנה וייסמן הצעירה. "הלוואי שהייתה לי גם ב-200 מישהי שתרוץ איתי כך. חבל שלא באה מישהי מחו"ל לריצה הזו", אמרה לנסקי לקראת המרחק הכפול, "אתן כל מה שיש לי על המסלול ואקווה לקבוע את תוצאה שתספיק לי לריו. אני מרגישה שאני בכושר טוב בתקופה האחרונה. הייתי שמחה אם הייתה פחות לחות, אבל אלה התנאים ועם זה אצטרך להתמודד אם אני רוצה להגיע לאולימפיאדה".

אולגה לנסקי. ברני ארדוב
תשיג את הקריטריון? לנסקי/ברני ארדוב

מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון לא תשתתף הערב באליפות בשל רגישות בשרירי המקרבים. באיגוד האתלטיקה וגם בקרב חובבי הענף קיוו לראות באיזה כושר נמצאת אלופת ישראל, שהבטיחה את מקומה בריו, אבל היא אולי תוכל להראות את יכולתה רק באליפות אירופה שתיערך בחודש הבא באמסטרדם.

הריצה האיכותית ביותר אתמול הייתה של דונלד סנפורד, שעצר את השעון על 45.26 שניות בריצה ל-400 מטר, תוצאה שאם תשוחזר בריו, עשויה להיות שווה חצי גמר. עדיין לא מדובר בשיא האישי של סנפורד, למרות שמדובר בתוצאה הטובה ביותר שהשיג השנה: "המטרה שלי היא עדיין לרדת מגבול 45 השניות. אני מרגיש בכושר טוב ומכוון למדליה באליפות אירופה הקרובה ולהופעה מכובדת בריו. אני נרגש מאוד לקראת אליפות אירופה ולקראת ברזיל".

עוד תחרויות מעניינות הערב יהיו הקפיצה לרוחק, אצל הגברים והנשים וגם בקפיצה במוט לגברים, שם ינסה לב סקוריש לשפר עוד קצת את שיאו האישי, העומד על 5.41 מטר ואולי לקבוע קריטריון לאליפות אירופה באמסטרדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully