וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: יהונתן שולדבראנד ודיאנטה גארט מועמדים להישאר

23.6.2016 / 9:00

אחרי מינויו של מאיר טפירו לתפקיד המאמן, בקבוצה מעיר הנמל מתחילים לעבוד. הפורוורד שמבוקש גם בקרית גת וגלבוע/גליל כבר היה בדרך החוצה. הגארד האמריקאי מועמד גם להפועל תל אביב, אך ימצה את האפשרויות באירופה קודם לכן. עוזר המאמן יניב בורגר עבר להפועל באר שבע

one

מכבי אשדוד/באר טוביה מינתה שלשום (שלישי) את מאיר טפירו למאמן הקבוצה, ואחרי שבועות ארוכים בהם לא עבדו בקבוצה, החל המאמן ביחד עם ההנהלה לנסות לבנות את הסגל לעונה הבאה. שני שחקנים מחזיקים בחוזים באשדוד בשלב הזה של הקיץ - אור סולומון ונועם לייש שחוזר מפציעה, כשטפירו, שטס היום לחופשה פרטית, צריך למנות גם עוזר מאמן לצידו. המועמד המוביל הוא אלון שטיין, שהוזכר גם כאופציה להיות עוזר מאמן בהפועל ירושלים, והמאמן שוקל שמות נוספים. עוזר המאמן מהעונה שעברה, יניב בורגר, מונה למאמן הפועל באר שבע מהליגה הלאומית.

טפירו מעוניין להשאיר בסגל שניים מכוכבי העונה שעברה - דיאנטה גארט, בו מעוניינת מאוד גם הפועל תל אביב, ויהונתן שולדבראנד, שחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. גארט נחשב לאחד המלפפונים הבכירים בשוק השחקנים, כשכבר בעונה שעברה אמר לחבריו לקבוצה כי יעדיף לוותר על ניסיון החזרה ל-NBA אם יקבל הצעה מקבוצה טובה באירופה, וההערכות הן שלא ימהר לחתום על חוזה בישראל. "יש הרבה קבוצות באירופה שיוכלו לשלם לו סכומים שבארץ לא משלמים", סיפרו חבריו של השחקן בארץ, "אין מצב שקבוצות מלבד מכבי או ירושלים ישלמו לו מעל 200 אלף דולר".

על פי אנשי אשדוד הפורוורד הישראלי-שבדי לא היה מעוניין להמשיך בקבוצה אחרי העונה שעברה, אך עם שחקן העבר על הקווים התמונה יכולה להשתנות מאוד. מי שעוד מעוניינת בשירותיו של שולדבראנד הן מכבי קרית גת והפועל גלבוע/גליל.

עוזר המאמן של הקבוצה בעונה שעברה יניב בורגר חתם כמאמן הפועל באר שבע מהליגה הלאומית במקומו של ישראל ברוך שזז לתפקיד המנהל המקצועי: "שמח מאד להגיע למועדון הפועל באר שבע/בני שמעון, בשבילי זו לא עוד תחנה בדרך אלא התחלה של דרך", אמר בורגר לאחר החתימה במועדון, "יש כאן פוטנציאל אדיר וזה אתגר גדול עבורי לקחת את המועדון הזה למקומות הראויים לו, מצאתי כאן אנשים מדהימים עם רעב עצום להצלחה ולכדורסל. בימים הקרובים אגבש את הצוות המקצועי שיעבוד לצידי וכמובן נתחיל בבניית סגל השחקנים".

יהונתן שולדבראנד מכבי אשדוד. לירון מולדובן
יישאר לעוד עונה בעיר הנמל? שולדבראנד/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully