וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארי ארנאסון: "אי אפשר לתאר את האושר, אני מזהה 50% מהאוהדים פה"

שחקן איסלנד התרגש אחרי העלייה לשמינית וה-1:2 מול אוסטריה. על המפגש מול אנגליה: "תמיד אהדתי אותם". גונארסון: "הראינו את הטירוף האיסלנדי היום". פוקס: "אולי היום הגרוע בקריירה שלי"

ארי סקולאסון שחקן נבחרת איסלנד. רויטרס
סקולאסון חוגג את התינוק החמוד שלו/רויטרס

נבחרת איסלנד רשמה הערב (רביעי) הפתעה גדולה. הסקנדינבים ניצחו 1:2 את אוסטריה במחזור השלישי של בית ו' ביורו 2016 ועלו לשלב שמינית הגמר, לראשונה בתולדותיהם. בשלב הבא, האיסלנדים יפגשו את אנגליה. מנגד, אוסטריה סיימה יורו אומלל במיוחד מבחינתה ונשלחה הביתה בבושת פנים עם נקודה אחת.

רוברט אלמר שוער נבחרת אוסטריה. רויטרס
איזה דיכאון. אלמר/רויטרס

* אלסנדרו שופף כבש את השער ה-13 של שחקן מחליף בטורניר הזה, מה שהשווה את השיא מ-2008.

* שלושת הפנדלים האחרונים ביורו הוחמצו, לאחר שארבעה הראשונים הלכו פנימה.

* איסלנד היא המדינה עם כמות התושבים הקטנה ביותר שעולה לשלב הנוקאאוט ביורו, 330 אלף תושבים.

* זו הייתה הפעם הראשונה שאוסטריה הפסידה לאיסלנד במפגש הרביעי ביניהן, שניים הסתיימו בתיקו ובאחד אוסטריה ניצחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כריסטיאן פוקס שחקן נבחרת אוסטריה (ימין) עם אלסנדרו שופף. רויטרס
פוקס ושופף/רויטרס

שחקן איסלנד קארי ארנאסון אמר לאחר המשחק: "אני לא יכול לתאר את זה, לעשות את זה עם החברים שלך זה פנטסטי. זו ההרגשה של כל השחקנים בקבוצה. אנחנו יחידה אחת מגובשת וזה נהדר. זה שהגיעו לפה 10,000 אוהדים מאיסלנד זה לא ייאמן, זה כמו שהמשפחה שלך מגיעה למשחק. אני מכיר בטח 50% מהקהל, או לפחות מזהה אותם. זה מתוק במיוחד". על היריבה הבאה אמר ארנאסון: "תמיד עודדתי את אנגליה בטורנירים הגדולים כשלא שיחקנו. אנחנו הולכים להגיע למשחק בשמינית הגמר עם כל הכוח כדי להוציא תוצאה. אנחנו מאמינים בעצמנו".

קפטן איסלנד ארון גונארסון הוסיף: בשביל זה אנחנו משחקים, אנחנו נלחמים עבור המדינה שלנו והנבחרת שלנו היא מדהימה. אני לא מבין איך הצלחנו לעשות את זה. לפני המשחק ארבעה או חמישה מאיתנו היו לא משוכנעים, אבל המשכנו הלאה. מה שקרה מראה את האופי שלנו האיסלנדים. קבוצת הכדוריד שלנו עשתה את זה הרבה פעמים, וגם אנחנו הצלחנו לעשות את זה. לקחנו מהם את הטירוף האיסלנדי. פשוט הסתכלנו על הטירוף האיסלנדי והשתמשנו בו היום. אני מתרגש מאוד, מה עוד אפשר להגיד אחרי משחק כזה?".

מאמן איסלנד לארס לאגרבק אמר: "זה פנטסטי בשבילנו. אני מאושר מאוד, אבל אני אפילו שמח יותר בשביל השחקנים והצוות המקצועי. הם עבדו כל כך קשה בטורניר וסיפקו עבודה מקצועית וטובה מאוד. ברוב המחצית הראשונה הראינו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל, אחר כך קצת חזרנו להרגלים הישנים שלנו, הרמה שלנו ירדה. אבל היה ממש חם היום, אבל כולם יודעים שקשה כשאתה צריך להגן על תוצאה. הייתי די לחוץ בדקות האחרונות. בדרך כלל אני די רגוע, אבל הפעם זה היה שונה. רציתי את זה כל כך בשביל האוהדים האיסלנדים ולכן הייתי קצת יותר לחוץ מאשר בדרך כלל. יהיה נחמד לשחק נגד אנגליה, מעולם לא הפסדתי לה כשאימנתי את שבדיה, שיחקתי נגדה חמש או שש פעמים".

ארנור טרוסטאסון שחקן נבחרת איסלנד כובש מול נבחרת אוסטריה. רויטרס
טרוסטאסון כובש את השני/רויטרס

אלסנדרו שופף, שכבש את השער האוסטרי שקבע שוויון זמני, אמר: "אני לא חושב שהשער שלי הגיע מאוחר מדי. היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח במשחק הזה, אני הייתי צריך לכבוש כדי להפוך את זה ל-1:2 ואז היינו עולים לשלב הבא. ספגנו שער טיפשי מאוד במחצית הראשונה. לאחר מכן איסלנד שיחקה הגנתי מאוד והקשתה עלינו. לא הצלחנו למצוא מרווחים, אבל במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר. אחרי המשחק הראשון נגד הונגריה, בו הפסדנו 2:0, התקשינו להתמודד והיום זו אכזבה גדולה שלא עלינו לשלב הבא. היו לנו מספיק מצבים כדי לעלות לשמינית הגמר. לצערי לא הצלחנו לעשות את זה וכמובן שאני מצטער מאוד שלא כבשתי מההזדמנות שהייתה לי".

קפטן אוסטריה כריסטיאן פוקס אמר: "זו אכזבה עצומה. היו לנו תכניות גדולות, אבל התקשינו לכבוש שערים בשלושת המשחקים, לא ניצלנו את המצבים שלנו. בהגנה עשינו טעויות אישיות שעלו לנו ביותר, למשל כמו בשער הראשון היום. לא עמדנו בציפיות שהיו מאיתנו, מאיזושהי סיבה. ננתח את המשחקים בחודשים הקרובים, אבל האכזבה עצומה. זה יום מאכזב מאוד, אולי הגרוע ביותר בקריירה שלי ואתה מקווה להימנע מימים כאלה, אבל הם מגיעים. הכי חשוב שנדע לצאת מזה. אסור שנשכח את המוקדמות ואת הדרך היפה שעשינו לפה. תמיד שוכחים את הדברים החיוביים מהר ומתרכזים רק בדברים השליליים. כמובן שאנחנו לא מרוצים מהטורניר, אבל לאנשים יש סיבה להיות גאים מהצורה בה השחקנים והנבחרת התקדמה בשנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully