וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוזב את העיר: טל דן חתם לשלוש עונות בנס ציונה

22.6.2016 / 19:32

הקפטן של היורדת מליגת העל (29, 1.96) העדיף להישאר במועדון איתו צמח בשנים האחרונות על פני הצעות מקבוצות בליגת העל ואם ישלים את חוזהו יסגור שמונה עונות רצופות במועדון

שחקן עירוני נס ציונה טל דן. ברני ארדוב
סמל. טל דן/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה, שירדה בסוף העונה האחרונה מליגת העל לליגה הלאומית, ביצעה היום (רביעי) מהלך משמעותי מאוד כדי לעלות לליגת העל כבר בעונה הבאה, כשהשאירה בשורותיה את הקפטן טל דן לשלוש עונות נוספות. לדן היה חוזה לעונה נוספת במדים הכתומים, אך ההערכות היו שיעדיף להשאר בליגת העל, כשלא מעט קבוצות התעניינו בשורותיו, אך הרצון להחזיר את הקבוצה לליגה הראשונה השאיר אותו במדים הכתומים, ולפני שהקבוצה של רועי חגאי עוד קרובה להשלמת הסגל, היא עושה קולות של מועמדת מובילה לעלייה.

"אין מאושר ממני בעולם להמשיך במועדון שכבר מזמן הפך למשפחה השניה שלי", אמר דן אחרי החתימה, "אין ספק שלקהל ולעיר מגיעה קבוצה בבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי. ליגת העל זה מקומה הטבעי והחלטה להישאר היא רק בכדי לוודא שזה יקרה תוך שנה אחת. קרדיט עצום מגיע ליניב מזרחי שהיה הדמות המרכזית בהחלטה להמשיך לעוד 3 שנים במועדון

דן (29, 1.96) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, אך לאחר שלא הצליח לבלוט במדי הקבוצה הבוגרת של הקבוצה מעיר היין, הגיע בעונת 2008/9 לראשונה לנס ציונה, ורשם איתה עונה טובה מאוד בליגה השנייה. ההצלחה בנס ציונה הובילה אותו להזדמנות נוספת בליגת העל במדי אליצור אשקלון, אך לאחר שלא הסתדר בקבוצה ירד ללאומית וכמעט עלה ליגה עם מכבי אשדוד. דן המשיך במסע שלו בלאומית כשחתם במדי הפועל עפולה ורשם בליגה השנייה 16.4 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק.

לנס ציונה שב הפורוורד בעונת 2011/12 בליגה השנייה, ובעונה הראשונה הוביל את הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף. בעונה השנייה הוא היה מדהים עם 16.9 נקודות ו-7.7 ריבאונדים למשחק כשנס ציונה שלטה בליגה ועלתה לראשונה לליגת העל. ביחד עם נס ציונה רשם דן שנתיים נהדרות ראשונות בליגה הראשונה עם 9.3 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק בעונה הראשונה ו-11.5 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק בעונה השנייה, אלא שהעונה השלישית אופיינה בנפילה של נס ציונה, ובפציעות, כולל כאלה של דן שסיים את העונה עם 8.3 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-36.5 אחוזים מקו העונשין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully