וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קורן סיים את תפקידו כיו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים

22.6.2016 / 17:34

קורן סיכם על עזיבה מרצונו אחרי פגישה עם יו"ר האיגוד עוזי יצחקי והסביר: "לאור עיסוקיי הרבים וצמיחתו של משרד השמאות בבעלותי, אין ביכולתי לבצע את התפקיד באופן שבו אני חושב שיש למלא אותו"

דני קורן שופט כדורגל לשעבר יושב ראש איגוד השופטים. ברני ארדוב
סיים את תפקידו. דני קורן/ברני ארדוב

בסיום פגישה שהתקיימה השבוע בין דני קורן, יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, ליו"ר עוזי יצחקי, סוכם כי לאור העובדה שעיסוקיו הפרטיים של קורן ידרשו ממנו יותר מבעבר, ולנוכח גידול המשימות והזמן הנדרש מיו"ר הוועדה, יסיים קורן לבקשתו את כהונתו בתפקיד.

קורן הסביר את ההחלטה ואמר: "לאור עיסוקיי הרבים וצמיחתו של משרד השמאות בבעלותי, אין ביכולתי לבצע את תפקיד יו"ר הוועדה המקצועית באופן בו אני חושב שיש למלא תפקיד חשוב זה. במהלך התקופה אפגש שוב עם יו"ר האיגוד עוזי יצחקי והמנכ"ל יריב טפר כדי לבחון יחד את האפשרויות שהציעו לי ובהן אוכל להמשיך לתרום לאיגוד היקר לי כל כך. אני מודה לעוזי, ליריב, לכל חברי הוועדה המקצועית ולכל השופטים על תקופה מקצועית נהדרת, שסיכומה בעונת שיפוט מהטובות שהיו לאיגוד".

יו"ר האיגוד, עוזי יצחקי אמר: "דני קורן הוא מעמודי התווך של איגוד השופטים ותרומתו ארוכת השנים היא חלק מרכזי ומשמעותי בקידום השיפוט ובהצלחת האיגוד. אין לנו אלא להודות לו על עשייה פוריה, על היותו חלק מצוות ומוביל בזכות אישיותו, מרצו והידע העצום שצבר. אני משוכנע כי נמצא יחד את הדרכים החדשות בהן דני ימשיך להיות חלק מהאיגוד ומהכשרת דור חדש של שופטים ושופטות שיוכלו ללמוד מהטוב ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • דני קורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully