וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תפנה שוב לקטאר במטרה לגייס כספים לעונה הבאה

22.6.2016 / 12:17

במועדון מבינים שבהיעדר תמיכה מהעירייה לא תהיה ברירה אלא לקבל תרומות מהנסיכות. הקבוצה תארח בעכו: "אי אפשר להנחית שינויים כאלה". נושא המעבר של ז'אורז'יניו לבאר שבע שוב על הפרק

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. יוסי ציפקיס
בסכנין כועסים על המנהלת. היו"ר אבו יונס/יוסי ציפקיס

בני סכנין תפנה שוב לנסיכות הקטארית בבקשה לסייע לקבוצה מבחינה כספית גם בעונה הקרובה. בסכנין מבינים שבעירייה לא יתמכו ודורשים ממנה לפחות לסייע במתן כסף מקטאר שיביא לכך שהקבוצה לא תיכנס לגרעונות. "ללא הכסף מקטאר אנחנו נהיה שוב בבעיה כספית", אישרו במועדון את הידיעה, "נפנה לקטאר ונקווה שהם יתמכו".

בנוסף, הקבוצה פנתה ללא מעט אנשי עסקים וחברות במטרה לגייס ספונסר ראשי לעונה הבאה. בעניין האיצטדיון, בהנהלה סיכמו את מרבית הפרטים על מעבר למגרש בעכו אם וכאשר האצטדיון בעיר לא יאושר. בקבוצה שוחחו עם מינהלת הליגה והצהירו שישחקו בעכו כשגם מול העירייה מרבית הדברים נסגרו ובשבוע הבא, עם חזרתם של בכירים בחברה הכלכלית בעכו לעבודה, צפויות להתקיים שיחות נוספות במטרה לסגור את הפרטים.

בקבוצה רוצים מאוד לארח בדוחא אך בשלב זה בעירייה לא עושים שום מהלכים קונקרטיים לשיפור הליקויים שבמינהלת דורשים לתקן, כשמלבד הבקשה של ראש העירייה מאזן גנאים ממשרד הספורט לסייע בשיפוץ האיצטדיון לא נעשו מהלכים שיקדמו את העניין. נראה שכמו במקרה של קרית שמונה גם סכנין תארח מחוץ לביתה. על האפשרות שהקבוצה תארח מחוץ לביתה פורסם בוואלה! ספורט.

שחקן בני סכנין ז'אורז'יניו. אדריאן הרבשטיין
יעבור לנגב? ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

בהנהלת סכנין כועסים מאוד על העירייה וכן על ראשי המינהלת. "העירייה לא מעבירה לנו כספים כמו שהבטיחה בשנים האחרונות אז לפחות שתטפל במגרש. בינתיים אנחנו לא רואים שום צעד שנעשה. חבל שככה מתנהלים העניינים", אמר גורם בכיר במועדון, "גם המינהלת פועלת כאן בצעד לא ברור. לא ייתכן שיבואו לכל הקבוצות וינחיתו עליהן שינויים מקצה לקצה ועוד יצפו שיסדרו את זה בחודשיים", אמר אותו גורם, "שיביאו תוכניות לכמה שנים ושידרשו שנציג תוכניות לשיפוץ אבל לסדר את כל הליקויים זה לא משהו שקורה מהיום למחר. חצי ליגה בעונה הבאה לא תשחק בבית שלה אז איפה כאן הספורטיביות ואיפה ההתחשבות בקהל?".

בצד המקצועי, הקבוצה מעוניינת שהקשר הברזילאי ז'אורז'יניו יישאר אך בימים האחרונים עלתה שוב האפשרות שהפועל באר שבע תרכוש אותו וזאת אם חוק ששת הזרים אכן יאושר. בבאר שבע מנגד טוענים שבשלב זה הם מתמקדים בניסיונות החיזוק בבלם זר ובחלוץ נוסף אך משאירים את הפתח להחתים את ז'אורז'יניו. אם באר שבע בסופו של דבר לא תצרף את הברזילאי הוא צפוי להישאר בסכנין.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully