וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידור סיכם לעונה, מנכ"ל סכנין: "יש אי צדק בעונשים נגדנו"

8.6.2016 / 12:38

החלוץ, שהגיע ממכבי נתניה במהלך העונה החולפת, יישאר בסגל של אבוקסיס. אחרי הקנס מבית הדין של ההתאחדות בעקבות אירועי דוחא, בסכנין שוקלים לפנות לבית משפט אזרחי ואופ"א. חשש בקבוצה שייאלצו לארח מחוץ לעיר בעונה הבאה

one

בווידאו: מחזור הסיום של סכנין מול הפועל באר שבע

יובל אבידור סיכם היום (רביעי) לעונה נוספת בבני סכנין. החלוץ, שהגיע ממכבי נתניה במהלך העונה, הפך לאחד השחקנים החשובים בשדרוג תחת יוסי אבוקסיס ואם לא יתרחש מהלך דרמטי הוא ימשיך לעונה נוספת.

גם סגס תאמבי יישאר לעונה נוספת אחרי שבסכנין מימשו את האופציה עליו לשנתיים נוספות. אחרי שהשאירו שניים בסגל, במועדון ינסו לצרף את אלון תורג'מן ומוחמד כליבאת, שנמצאים בראש הרשימה. גם הבלם איציק כהן יקבל פנייה על מנת לדון בהארכת חוזהו.

בעניין אחר, כעס גדול בקבוצה על העונש אותו ספגו מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לפיו הם ישלמו קנס של 66 אלף שקל בשל האירועים מול מכבי תל אביב בדוחא. בהנהלת סכנין ידונו באפשרות להגיש ערעור לבית משפט אזרחי בארץ ואף פנייה למוסדות הערעור של אופ"א. "יש אי צדק בעונשים לסכנין מבית הדין של ההתאחדות", אמר המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום והוסיף: "לא יודע מה נעשה בעניין זה. נדבר בהנהלה ונחליט".

בבני סכנין קיבלו ממנהלת הליגה רשימת דרישות כדי שהמגרש בדוחא יאושר לעונה הבאה. אם לא יעמדו בדרישות אלו, המגרש ייפסל. בין הדרישות עלה בין היתר שיפוץ חדרי הלבשה, תוספת חדרי שירותים לנשים, הרחבת תא העיתונאים ועוד. בסכנין פנו לעירייה בדרישה לתקן ליקויים אלו.

יובל אבידור שחקן בני סכנין (ימין) מול מתן אוחיון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נשאר לעונה נוספת. אבידור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully