וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.6: המהלך של צ'לסי נגד מוריניו, זאזה מסעיר את אנגליה

הבלוז מתכננים לפתוח את הכיס כדי למנוע עריקה לשורות מנצ'טסר יונייטד, חלוץ יובנטוס מבוקש בממלכה ואקס בני סכנין עשוי לחזק את ברצלונה ב'. פפ בדרך למחטף, רכש מרשים למונאקו

AP

העברות

* רכש מרשים למונאקו: בנג'מין מנדי חתם בשורות הקבוצה מהנסיכות תמורת סכום שעדיין לא פורסם, אך מוערך ב-12 מיליון יורו שעבר למארסיי. מונאקו גברה על ווסטהאם וליברפול וצרפה את מנדי בחוזה לחמש שנים.

* רכש ראשון לקיקה סאנצ'ס פלורס באספניול: רוברטו מרטינס שוערה של אולימפיאקוס חתם לשלוש שנים.

* ז'רמי טולאלן הודיע שהוא עוזה את מונאקו לטובת בורדו

* לוקאס אוקמפוס על סף חתימה בשורות גנואה. הקשר של מארסיי נמצא כבר באיטליה ועשוי להשלים את ההשאלה שלו לרוסובלו, שיחזיקו גם באופציית רכישה בסיום העונה.

שמועות

* האם פפ גוארדיולה עומד לבצע מחטף מהאקסית ברצלונה? 'דיילי סטאר' הבריטי מדווח כי מנצ'סטר סיטי סיכמה עם חלוץ סלטה ויגו ונבחרת ספרד נוליטו, שהיה מבוקש בקטאלוניה, על חוזה לשלוש שנים בקבוצה, תמורת 18 מיליון יורו.

* שחקן הכנף/חלוץ הספרדי, מארק פרננדס בן ה-26, ששיחק בעונת 2013/14 בבני סכנין (12 הופעות ושער אחד), מועמד לחזק את ברצלונה ב', כך על פי דיווחים בספרד. פרננדס שיחק בעונה החולפת בסדאבל מהליגה הספרדית השנייה, וב-31 הופעות כבש תשעה שערי ליגה.

* על פי 'דיילי מייל' כנראה שההצגות של גארת' בייל ביורו 2016 לא נעלמו מעיניהם של אנשי ריאל מדריד. על פי הדיווח, המועדון יציע לוולשי בן ה-26 "חוזה לכל החיים" שיהפוך אותו לאחד מהשחקנים המרוויחים ביותר בעולם.

* על פי 'סאן' הבריטי, דייגו קוסטה משתוקק להתאחד עם דייגו סימאונה ונמצא בקשר רצוף עם אתלטיקו מדריד, ממנה עבר לצ'לסי, על מנת לחזור.

* צ'לסי מתכננת לשדרג את חוזהו של וויליאן בצורה משמעותית כדי להדוף את העניין מצד מנצ'סטר יונייטד.

* מנצ'סטר יונייטד הגדילה את הצעתה לדורטמונד עבור הנריך מחיטריאן לכ-36 מיליון יורו, על פי 'דיילי מירור'.

* 'דיילי אקספרס' מדווח כי ספורטינג ליסבון רוצה לשכנע את ז'ואאו מריו, שנמצא כרגע עם פורטוגל ביורו, להשאר בקבוצה לפחות לשנה נוספת למרות התעניינות מצד מנצ'סטר יונייטד, ומוכנה להציע לו חוזה חדש ושמן לשם כך.

* אברטון פתחה בשיחות עם פורטו לגבי העברתו של החלוץ וינסנט אבובקאר תמורת 20 מיליון יורו ('דיילי מייל').

* צ'לסי הגישה לנאפולי הצעה על סך של 25 מיליון יורו על הבלם קאלידו קוליבאלי, על פי 'דיילי מירור' הבריטי.

* סטוק סיטי הצטרפה למירוץ הכולל של קבוצות הפרמיירליג אחרי שחקן יובנטוס סימונה זאזה. עיתון מקומי מדווח כי הקבוצה מוכנה להציע תמורתו 25 מיליון יורו. ווסטהאם, לסטר סיטי, סאות'המפטון, צ'לסי וקריסטל פאלאס כבר דווחו כמתעניינות בחלוץ האיטלקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן ספרד נוליטו חוגג. GettyImages
בדרך לאנגליה? נוליטו/GettyImages

* כריסטיאן אנסלדי קרוב מתמיד לאינטר. המגן בן ה-29 יחתום לשלוש שנים בשורות הנראזורי תמורת סכום שעדיין לא פורסם.

* יובנטוס כבר מתכוננת ליום שאחרי אלברו מוראטה. החלוץ הבא שסומן על ידי הגברת הזקנה הוא מישי בטשואיי, שסיים עונה מרשימה במדי מארסיי.

* באנגליה בטוחים כי המטרה הבאה של יובנטוס הוא אלכסיס סאנצ'ס. חלוץ ארסנל סומן על ידי הגברת הזקנה עוד לפני המעבר לברצלונה.

* אנטוניו סנבריה קרוב מתמיד לטוטנהאם. התרנגולים הגיעו להבנות עם רומא בנוגע למעברו של החלוץ לאנגליה ובכך גברה על וולפסבורג וברצלונה שהוזכרו בעניינו.

* האם דווקא אחרי היכולת הטובה במדי ויילס ג'ו אלן ישוב לסוונסי? באנגליה מאמינים כי הקשר מאס בדקות המעטות בליברפול וינסה להוביל את הברבורים.

* המעבר של אונאי אמרי לפריס סן ז'רמן קרוב מתמיד. בצרפת מאמינים כי ההודעה הרשמית על צירופו של המאמן הספרדי תתרחש בשבוע הבא.

מישי בטשואיי שחקן מארסיי. רויטרס
המחליף של מוראטה? בטשואיי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully