וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תמונת העירום של דוויין וייד במגזין "באדי אישו" של ESPN

בגיל 34 ואחרי שבע שנים של סירוב, כוכב מיאמי היט החליט להצטלם למגזין השנתי, בו יופיעו השנה גם קונור מקגרגור וכוכבי ה-NFL וינס וילפורק ואנטוניו בראון. וייד: "זו התגברות על הפחד"

ESPN חשפה היום (שלישי) את שמות הספורטאים שיופיעו בגרסה השנתית של מגזין ה"באדי אישו" המסורתי. הכוכב המפורסם מכולם הוא שחקן מיאמי היט בן ה-34, דוויין וייד, שהסכים להצטלם למגזין אחרי שבע שנים של סירובים.

"זה היה עולם זר לי. זה היה אחד מהרגעים האלה בהם טוב להתגבר על הפחד שלך ממשהו", כתב וייד בטור ב-ESPN, בו הודה שבילדותו הוא לא הסכים להוריד את החולצה כאשר הלך לשחות, בגלל שלא אהב את צורת הטבור שלו.

הגארד הוסיף: "להראות את הגוף שלי ככה, זה משהו שגדול ממני. זה לא חשוב לי כל כך, כמו שחשוב לי לספר את הסיפור על התגברות על הפחד. אני מקווה שזה ייתן למישהו אחר את הביטחון להיות מישהו שהוא, באמת. עבורי, לעשות את ה'באדי אישו' זה יותר מלהראות גוף של ספורטאי. מישהו יכול לראות את זה ולחשוב 'למה לי להיות חסר ביטחון'. בלב, אני ילד שמנמן, אבל עבדתי ממש קשה על הגוף שלי".

מלבד וייד, במגזין יופיעו גם כוכב ה-MMA קונור מקגרגור, כוכבי ה-NFL וינס וילפורק גדול המימדים ואנטוניו בראון, המגיש הטוב ביותר ב-MLB ג'ייק ארייטה משיקגו קאבס וגם, שחקנית נבחרת ארצות הברית בכדורגל כריסטן פרס ואחרים ואחרות. בסך הכול, 19 ספורטאים, מהם עשרה גברים ותשע נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully