וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חדש בליגת העל: מאיר טפירו סגר במכבי אשדוד

אחרי 23 שנים על המגרשים, הרכז האגדי שפרש במדי מכבי קרית גת, עובר לעמוד על הקווים וצפוי להחליף את מאמנו לשעבר, צביקה שרף, בעיר הנמל. אלון שטיין מועמד לשמש כעוזרו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בקיץ 1994, כשמאיר טפירו היה נער אלמוני בן 19 ממכבי קריית מוצקין, צביקה שרף העניק לו את ההזדמנות הראשונה כשחקן בליגה הבכירה והחתים אותו בהפועל תל אביב. כעת עומד להיסגר המעגל, כשטפירו, כבר בן 41, צפוי להחליף את שרף כמאמן מכבי אשדוד.

לפני שבועיים הודיע הרכז האגדי על פרישה ממשחק, והוא כבר מוכן לקריירה השנייה שלו: אחרי שהיה מועמד לתפקידים שונים בבני הרצליה ובהפועל תל אביב, הגיע טפירו לסיכום עם אשדוד והוא ישמש בה מאמן ראשי. אלון שטיין, עוזר המאמן השני של נבחרת ישראל, מועמד להיות עוזרו.

מאיר טפירו באולפן משחק מקדים. ראובן קסטרו
עובר ממשחק לאימון. מאיר טפירו/ראובן קסטרו

"אני לא פורש מכדורסל, אלא רק ממשחק פעיל, אני לא יכול לפרוש מכדורסל לעולם", אמר טפירו במסיבת העיתונאים שבה תלה את נעליו, ולא הסתיר את כוונותיו לעתיד. "אני עדיין מאוד אוהב את המשחק וזה מה שאני רוצה להעביר הלאה לדור הצעיר: את האהבה לכדורסל. נחישות ורצון זה חשוב, אך אהבה זה יותר חשוב. כבר 32 שנה שאני עושה את אותו הדבר, אני לא יכול לעזוב את הכדורסל".

אשדוד היא אחת מ-12 הקבוצות שבהן שיחק טפירו במהלך הקריירה שלו. הוא הגיע אליה ב-2010, מיד עם עלייתה לליגת העל, והופיע במדיה שנתיים. הופעתו האחרונה בשורותיה הייתה במעמד השיא - בגמר האליפות מול מכבי תל אביב ב-2012.

השחקן האחרון שהפך למאמן ראשי בליגה היה בן גילו של טפירו, עודד קטש. ב-2004, אחרי ארבע שנות מאבק בפציעה, הוא נפרד מהמגרשים ועבר לעמוד על הקווים בהפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully