וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 74:91 ועלתה ל-1:2 בסדרת הגמר

הבלאנקוס נעזרו בערב נהדר של סרחיו יול עם 21 נקודות ורודי פרדננס עם 18 נקודות כדי למחוץ את הקבוצה של פסקוואל, והם רחוקים ניצחון אחד בלבד מאליפות שנייה ברציפות

סרחיו יול ריאל מדריד כדורסל. GettyImages
ניצחון אחד מאליפות. סרחיו יול/GettyImages

ריאל מדריד ניצחה הערב (שני) 74:91 את ברצלונה במשחק מספר 3 של סדרת הגמר בספרד ועלתה ליתרון 1:2, כשהיא רחוקה ניצחון מזכייה באליפות שנייה ברציפות, ודאבל שני ברציפות. המשחק הרביעי בסדרה ייערך ביום רביעי בערב במדריד.

אחרי שניצחה את המשחק השני בקטלוניה, פתחה ריאל את המשחק מצוין וברחה ליתרון 21:29 בסיום הרבע הראשון בזכות דקות טובות של רודי פרננדס. פרפרוגלו, שקלע את סל הניצחון במשחק הראשון בסדרה, צימק את יתרון הבלאנקוס ל-4 בלבד במהלך הרבע השני, אלא שאז ריאל יצאה לריצת 3:14 בדרך ל-41:54 במחצית. שתי שלשות רצופות של חואן קרלוס נבארו השאירו תקווה לקבוצה של צ'אבי פסקוואל, והורידו את היתרון ל-6 ברבע השלישי, אלא שאז שוב התעורר פרננדס עם 10 נקודות רצופות והוביל את קבוצתו ליתרון 21 ממנו לא הייתה קרובה ברצלונה לחזור עד לסיום.

סרחיו יול סיים משחק נהדר עם 21 נקודות (8 מ-14 מהשדה) ו-7 אסיסטים כקלע המוביל של ריאל מדריד, כשעוזרים לו רודי פרננדס עם 18 נקודות (2 מ-9 מחוץ לקשת) וגוסטבו איו עם 12 נקודות משלו. את ברצלונה הוליך אנטה טומיץ עם 18 נקודות כשג'סטין דולמן מוסיף 17. נבארו סיים עם 6 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully