וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חרוש מונה למאמן הפועל רמת גן/גבעתיים

עוזרו של דני פרנקו בשנתיים האחרונות ישוב לתפקיד המאמן הראשי וינסה להוביל את האורדונים לצמרת הלאומית: "הרצון הוא לבנות קבוצה לוחמת שתעשה את המקסימום בשביל להביא גאווה למועדון ולקהל"

מתן חרוש מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
חוזר לתפקיד המאמן הראשי. מתן חרוש/ניב אהרונסון

מתן חרוש מונה היום (שני) למאמנה של הפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית. חרוש, ששימש בשנתיים האחרונות בתפקיד עוזר המאמן של דני פרנקו בהפועל ירושלים, ינסה להצעיד את האורדונים לעונה טובה יותר מאשתקד, אז נלחמו בתחתית עד השלבים המאוחרים של העונה, לפני ששרדו בליגה בסופו של דבר בליגת המשנה.

"אני נרגש ושמח להצטרף למשפחת הפועל רמת גן גבעתיים", אמר חרוש לאתר הרשמי של הקבוצה, "הרצון של כולנו הוא לבנות קבוצה לוחמת, שתשחק יחד עם הרבה התלהבות ותעשה את המקסימום בשביל להביא גאווה למועדון ולקהל".

חרוש החל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ולאחר זמן קצר עבר להפועל ירושלים, איתה זכה באליפות המדינה כמאמן קבוצה הנערים. בעונת 2003/04 מונה לעוזר מאמן של שרון דרוקר וזכה עם הקבוצה ביול"ב קאפ. לאחר מכן עבר עם דרוקר לאוראל גרייט מהליגה הרוסית שזכתה באותה עונה בגביע האתגר. בעונת 2006/07 חזר לירושלים, הפעם כעוזרו של דן שמר איתו זכתה הקבוצה בשני גביעי המדינה.

חרוש המשיך כעוזרו של גיא גודס בקבוצה ובעונת 2010/11 חבר חזרה לדרוקר בליגה היוונית בקבוצת באריס סלוניקי. בעונת 2011/12 הצטרף למכבי ראשון לציון לתפקיד עוזר המאמן ולקראת סוף העונה שלאחריה עמד לראשונה על הקווים כמאמן ראשי בבני הרצליה. בעונה שלאחר מכן שב לראשון לציון כמאמן ראשי, אך לאחר סיבוב סיים את תפקידו. בתחילת עונת 2014/15 חזר לירושלים כעוזרו של דני פרנקו וזכה עם הקבוצה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully