וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הקופה סנטנריו: ארה"ב, בהרכב חסר, תדהים את ארגנטינה?

המארחת תנסה להיעזר בקהל ביוסטון ולהתגבר על חסרונם של ג'רמיין ג'ונס, בובי ווד ואלחנדרו בדויה המושעים. האלביסלסטה מחפשים גמר שלישי ברציפות (רביעי, 4:00, ספורט 1 ו-HD)

AP

בווידיאו: ארגנטינה מביסה את ונצואלה ברבע הגמר

חצי הגמר הראשון של הקופה סנטנריו ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי (4:00, ספורט 1 ו-HD) ביוסטון, שם מארחת הטורניר ארצות הברית תנסה להדהים את המועמדת הבכירה לזכייה, ארגנטינה.

האמריקאים פתחו את הטורניר ברגל שמאל, עם הפסד 2:0 במשחק הפתיחה מול קולומביה. אלא שמאז, משהו השתנה לטובה בנבחרת של יורגן קלינסמן, שהביסה 0:4 את קוסטה ריקה, ניצחה 0:1 את פרגוואי והרשימה ברבע הגמר עם 1:2 מול אקוודור. לצערם של האמריקאים, לחצי הגמר, השני בתולדותיהם בקופה אמריקה והראשון מאז 1995, הם מגיעים בסגל חסר, זאת לאחר שג'רמיין ג'ונס ראה אדום ישיר בסיבוב הקודם ואילו בובי ווד ואלחנדרו בדויה ספגו צהובים שישאירו אותם מחוץ למפגש הקרוב.

מנגד, האלביסלסטה מתייצבים מלאי ביטחון. הנבחרת של טאטה מרטינו, שבכל אחד משני הקיצים הקודמים הגיעה לגמר הטורניר בו השתתפה, והפסידה (מונדיאל וקופה אמריקה), רוצה לעשות את הצעד האחרון קדימה ולהביא למדינה תואר ראשון מאז 1993. ארגנטינה ניצחה את כל שמונת משחקיה האחרונים, כאשר מאזן השערים שלה בקופה הנוכחי עומד על 2:14 מרשים מאוד. ליאונל מסי נראה חד וכמוהו גם גונסאלו היגואין.

המפגש האחרון בין הנבחרות היה ב-2011 והסתיים ב-1:1. לאורך השני, התקיימו 12 משחקים בין הנבחרות הללו, כאשר האמריקאים ניצחו רק פעם אחת. זה קרה באותה קופה של 1995, 0:3 מדהים בשלב הבתים.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, חוגג. AP
גמר שלישי ברציפות לארגנטינה?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully