וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי ממתין לתשובה מחן עזרא

20.6.2016 / 14:40

הבעלים נפגש עם הקשר וסוכנו במטרה להשלים את המעבר, עזרא לא פסל את המהלך. במועדון מחכים להתפתחויות בנוגע לטרייד עם מכבי חיפה, וממשיכים לעבוד על מתווה שישאיר את משחקי הבית בעיר

צילום: אדריאן הרבשטיין

בווידאו: שחקני קרית שמונה חוגגים את ההישארות בליגה

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שירצקי נפגש עם חן עזרא וסוכנו דודו אוואט בניסיון לשכנע את הקשר להצטרף אל הקבוצה הצפונית. אחרי צירופו של אופיר קריאף, שרצקי סימן את עזרא בתור המטרה הבאה ובמועדון מאמינים כי צירופו של הקשר יחזיר את הקבוצה אל מאבקי הצמרת כחלק מחוליה התקפית מרשימה. בקרית שמונה עדיין ממתינים לתשובתו של עזרא, שלא פסל על הסף את המעבר לצפון.

עוד בנושא:
הכירו את יריבת הפועל באר שבע
מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים עם הגרלות נוחות בליגה האירופית

בתוך כך, במועדון מודעים לעניין של מכבי חיפה באחמד עאבד ואופיר מזרחי כאשר אפשרות של טרייד עומדת על הפרק, ושמם של אלון תורג'מן ושחר הירש סומנו. עדיין לא התבצעו פניות אל שני החלוצים, אולם אם הטרייד כן יצא לפועל הוא יכלול גם סכום כסף מצד הירוקים.

שחקן מכבי חיפה חן עזרא. ברני ארדוב
יצטרף לקריאף? חן עזרא/ברני ארדוב

עד כה הספיק מוטי איוניר לצרף לסגל את איתמר ניצן, הייטור פריירה, דידייה ברוסו, אורן ביטון, עידו דוידוב, מאוריסיו, אופיר קריאף, יוגב הוזוהרוי וסנטיאגו ליטבין. בגזרת העוזבים, לואיס גוטיירס עדיין לא הגיע להבנות עם ראשי המועדון בנוגע להתרת חוזהו, אך עושה רושם כי הבלם הבוליביאני ישוב למולדתו כאשר הוא נמצא במגעים מתקדמים עם ספורט בויס.

בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים בשיחות עם העירייה והמנהלת הליגה כדי לבנות מתווה שישאיר את הקבוצה בעיר גם בעונה הבאה. בעירייה ובמשרד הספורט צפויים להתחייב לשדרוג הדרגתי של המגרש כאשר התשובה הסופית מצד המנהלת תתקבל בקרוב.

שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי, נאבק בשחקן עירוני קרית שמונה, לואיס גוטיירס. ברני ארדוב
בדרך חזרה. גוטיירס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully