וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - טוזלה, מכבי ת"א - גוריציה, המנצחת בין טרקאי לנומה קליו מול מכבי חיפה

סיבוב המוקדמות הראשון: הצהובים, שיישארו מדורגים עד שלב הפלייאוף, יארחו את המשחק הראשון מול הסלובנים ב-30.6. הצהובים-שחורים יוצאים לבוסניה, הירוקים ממתינים. הכירו את היריבות של הישראליות

one

בווידאו: מכבי תל אביב מפסידה בגמר גביע המדינה

הגרלת הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית היום (שני) הביאה עימה הגרלות נוחות עבור מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. סגנית האלופה תפגוש את גוריצה הסלובנית כאשר הקבוצה מהבירה תנסה לצלוח את המפגש הכפול מול סלובודה טוזלה הבוסנית. מאוחר יותר, בהגרלת הסיבוב השני נקבע כי מכבי חיפה תפגוש את המנצחת בין טקראי הליטאית לנומה קליו האסטונית. גם היריבות הבאות של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים בסיבוב הבא נקבעו.

מכבי תל אביב:

סיבוב ראשון: תארח את גוריצה ב-30.6, תתארח בסלובניה ב-7.7.

סיבוב שני: תתארח ב-14.7 אצל המנצחת בין טאוטה האלבנית לקאירט הקזחית, יארחו ב-21.7.

בית"ר ירושלים:

סיבוב ראשון: תתארח אצל סלובודה טוזלה ב-30.6, תארח בטדי ב-7.7.

סיבוב שני: תתארח ב-14.7 אצל המנצחת בין אומוניה ניקוסיה הקפריסאית, בה משחק אמיר עגייב, לבנאנטס הארמנית, תארח בארץ ב-21.7.

מכבי חיפה:

סיבוב שני: תתארח ב-14.7 אצל המנצחת, תשוב לישראל ב-21.7.

רן בן שמעון עם דוד נומה אוהד בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הגרלה נוחה. בן שמעון/ברני ארדוב

הכירו את גוריצה

האצטדיון: נובה גוריצה ספורטס פארק מכיל קצת יותר מ-3,000 מקומות ישיבה. למשחקי הבית של הקבוצה מגיעים בדרך כלל כ-1,000 אוהדים בלבד.

המאמן: מיראן סרברניץ בן ה-46 היה שחקן הגנה ששיחק לכל אורך הקריירה בגוריצה. בשנים 1996-1998 רשם שש הופעות בנבחרת סלובניה. הוא מאמן את הקבוצה החל מ-2011.

ההיסטוריה: גוריצה זכתה בארבע אליפויות סלובניה מאז פירוק יוגוסלביה, מהן שלוש רצופות בין 2004 ל-2006. בשנים האחרונות היא נשארה בדרך כלל קרובה לצמרת, אבל לא הצליחה לשחזר את התואר. את העונה החולפת היא סיימה במקום הרביעי. הישג השיא של הקבוצה הקטנה באירופה הוא הגעה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות בעונת 2004/5, אחרי ניצחון 0:5 ענק על פ.צ קופנהגן.

הכוכבים: בינואר גוריצה איבדה את הכוכב הגדול ביותר שלה, החלוץ הניגרי בן ה-19, בלסינג אלקה שנמכר ללובליאנה תמורת 800 אלף יורו. מאז היא מנסה למצוא מישהו שייכנס לנעליו ואקס הפועל רמת גן, מיראן בורגיץ', הצליח לכבוש כמה שערים. גרגה סורצ'אן בן ה-20 נחשב לאחד משוערי העתיד של הכדורגל הסלובני.

המאמן שוטה ארבלדזה אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "בשלבים האלה של התחרות אתה תמיד יכול למצוא את עצמך משחק נגד קבוצות שיכולות להפתיע אותך. למרות שאין לנו יותר מדי זמן להתכונן, זה בדיוק מה שאנחנו עושים. המשחק הראשון ייערך בארץ ואני בטוח שכולם וזה כולל אותי, מחכים לשחק לעיני הקהל של מכבי תל אביב".

שחקן הפועל רמת גן מיראן בורגיץ'. ברני ארדוב
שוב יפגוש את מכבי תל אביב. מיראן בורגיץ' במדי הפועל רמת גן/ברני ארדוב

הכירו את סלובודה טוזלה

האצטדיון: בסטדיון טושאני המיושן (נבנה ב-1957) יש כ-10,000 מקומות. בעונה שעברה ממוצע הצופים במשחקי הבית של הקבוצה עמד על כ-3,000.

המאמן: חורסף מוסמיץ' בן ה-54 שיחק כחלוץ ובין היתר לבש את מדי הכוכב האדום בלגרד, הארטס וטוונטה. קריירת האימון שלו לא הייתה מוצלחת במידה דומה והוא הדריך רק קבוצות בוסניות. ב-2007 הוביל את פ.ק סראייבו לזכייה באליפות.

ההיסטוריה: סלובודה היא קבוצה קטנה אפילו במונחים בוסניים ובשנה שעברה הדהימה כשסיימה במקום השני והגיעה עד לגמר הגביע - שניהם הישגי השיא שלה. ההופעה היחידה שלה באירופה חוץ מהאינטרטוטו הייתה אי שם ב-1977/78.

הכוכבים: מכורח היותה קבוצה צנועה, סלובודה כבר איבדה שני כוכבים לטובת פ.ק סראייבו הגדולה - החלוץ מרסודין אחמטוביץ' והקשר אלביס סאריץ' שעברו לבירה. הכוכב הבולט והדינמו של הקבוצה הוא הקשר הוותיק זייקו זבה (33), ששיחק בעבר גם במאריבור ואולימפיה לובליאנה הסלובניות וכבש בעונה שעברה 10 שערים. לצדו ניתן לציין את הקשר האחורי עאמר אורדגיץ' (23) שהצטיין בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully