וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם המצב לא ישתנה, אלי כהן והצוות לא יישארו בהפועל חיפה"

20.6.2016 / 11:00

גורם במועדון טוען כי המאמן כועס בעקבות החלטת כץ להשאיר את יוסי דורה והניסיון לכפות את השארת באגה ורואש, בהם הצוות לא מעוניין. הבעלים יחתים את יאזביץ', לוקאס הברזילאי עשוי לחתום במקום הבלארוסי

one

בווידאו: 1:1 בין הפועל חיפה לבני יהודה

"אם המצב הנוכחי לא ישתנה, אלי כהן והצוות לא יישארו עוד הרבה זמן בהפועל חיפה. יואב עשה טעות כשהשאיר את יוסי דורה בקבוצה בניגוד לדעתו". כך אמר אמש גורם בהפועל חיפה, זאת על רקע מתיחות שנוצרה בימים האחרונים על רקע השארת הקשר במועדון. לטענת גורמים במועדון, אלי כהן הודיע לכץ כי הוא לא מעוניין בשחקן, אולם כץ סירב לבקשה והחליט להחתים אותו בניגוד לדעתו.

עוד בנושא:
המועמד החדש לחיזוק בית"ר ירושלים
סטויקוביץ' בדרך החוצה ממכבי חיפה
סוארס ידון בעתידו עם הפועל באר שבע

בנוסף, בשיחת סקייפ שהתקיימה בימים האחרונים הבהיר כץ הוא שוקל להשאיר את דימטרי באגה בקבוצה. לדברי גורמים במועדון, כהן לא אהב לשמוע את הדברים וכעס מאוד על הדברים ששמע. כזכור, לאחרונה התגלו מחלוקות גם בנוגע לאושרי רואש, כשכץ שרצה מאוד להשאירו נתקל בהתנגדות של המאמן למהלך. המאמן מסרב להשאיר את הבלם בקבוצה, חרף הרצון של הבעלים להשאירו.

אלי כהן מאמן הפועל חיפה (ימין) עם עוזרו מאיר בן מרגי. יוסי ציפקיס
הראשון לעזוב? אלי כהן ובן מרגי/יוסי ציפקיס

בתוך כך, בהפועל חיפה אישרו כי הקשר הקרואטי פיליפ יאזביץ' (25), שחקנה של טרגו מורש הרומנית, עשוי לחתום בקבוצה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם ביום שישי בוואלה! ספורט, סיכם את רוב תנאיו בקבוצה של יואב כץ. ללא קשר אליו, במועדון מתכוונים להודיע לקשר הבלארוסי דימיטרי באגה כי הוא מחוץ לתוכניות. הכוונה היא להחתים במקומו את הקשר הברזילאי לוקאס, ששייך לוואסקו דה גאמה, וצפוי להגיע לארץ בקרוב.

במועדון ממשיכים לעקוב אחר מספר מועמדים לתפקיד השוער. אופיר מרציאנו חזר לתמונה, אך העלויות שלו יקרות כרגע והוא מכוון למועדון גדול יותר, אחרת הוא יישאר במ.ס. אשדוד. ניב אנטמן או שוער זר עשויים לעמוד בשער.

עדכון ראשון: 09:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully