וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 20.6: גווארדיולה וברצלונה בקרב על גבריאל ז'סוס

מנצ'סטר סיטי ואלופת ספרד רודפות אחרי חלוץ פלמייראס, לסטר רוצה את ניאנג, קומאן את שניידרלין, באנגה בדרך לאינטר. סוכנו של זלאטן נתן עוד רמז לגבי עתידו של השבדי

AP

העברות

* בלמה של בורנמות', טומי אלפיק, ייצטרף לאסטון וילה בעונה הבאה. האנגלי בן ה-29 יחתום על חוזה לשלוש שנים, כאשר סכום ההעברה המוערך הוא שלושה מיליון ליש"ט.

* ספורטינג ליסבון רכשה מבהיה את הקשר האחורי ברונו פאוליסטה, ששיחק במדיה כמושאל בעונה החולפת. מימוש אופציית הרכישה עלה לספורטינג 3.5 מיליון יורו.

* אינגולשטאדט שילמה לדן האג 950 אלף יורו תמורת השוער מרטין האנסן. הדני בן ה-26 בילה בצעירותו שש שנים במחלקת הנוער של ליברפול.

* האנובר מכרה לסרזו אוסקה את הקשר היפני הוטארו ימאגוצ'י. הקבוצה הגרמנית קנתה אותו מאותה קבוצה בינואר תמורת מיליון יורו וכעת מכרה אותו תמורת 1.5 מיליון.

* העברה גדולה בארגנטינה: הבלם לוסיאנו לוז'ו נמכר מראסינג קלוב לריבר פלייט תמורת 3 מיליון דולר.

* קשר נבחרת ארגנטינה, גיז'רמו סליס, עבר מאתלטיקו ג'וניור לספורטינג בראגה. המחיר: 2 מיליון יורו.

* החלוץ חוסה נראנחו, שכבש 15 שערים בליגת המשנה בספרד בעונה החולפת, עבר מחימנסטיק לסלטה ויגו תמורת מיליון יורו.

* ניקולאי יורגנסן הוצג כשחקנה החדש של פיינורד. הקשר-חלוץ הדני עבר אליה מפ.צ קופנהגן תמורת כ-3.5 מיליון יורו.

* פאקו חמס מונה באופן רשמי למאמנה של גראנדה.

חלוץ פ.צ קופנהאגן ניקולאי יורגנסן. Geert Vanden Wijngaert, AP
רכש מבטיח לפיינורד. יורגנסן/AP, Geert Vanden Wijngaert

שמועות

* קשרה של סביליה, אבר באנגה, אמר לתקשורת באיטליה כי הוא סיכם מילולית עם ראשי אינטר בנוגע להגעתו לנראזורי בעונה הבאה. השחקן אמר כי כרגע מחכים להודעת המועדון בנוגע למעבר, שצפויה להתרחש לאחר הקופה אמריקה.

* סוכנו של זלאטן איברהימוביץ', מינו ראיולה, נתן רמז נוסף לגבי עתידו של החלוץ השבדי: "אני חושב שהוא רוצה לנקום בגווארדיולה, אך הוא לא חי בשביל זה. אתה לומד יותר מכישלונות מאשר מהצלחות, וזלאטן למד הרבה מתקופתו בברצלונה".

* חלוצה של פאלרמו, פרנקו ואסקז, צפוי להגיע לפרמיירליג בעונה הבאה. באיטליה פורסם כי מתקיימות שיחות עם מספר קבוצות בנוגע לחלוץ, כאשר המועמדת הראשית לקלוט אותו היא ווסט ברומיץ'. סעיף השחרור הגבוה של השחקן (25 מיליון יורו) עשוי להקשת על המעבר.

* בספרד טוענים כי בשבוע הבא יחתום דני אלבס בקבוצתו החדשה, יובנטוס.

* ב"טלגרף" האנגלי מדווחים כי ויקטור ווניאמה, שחקנה של סאות'המפטון, יגיע לטוטנהאם בעונה הקרובה. התרנגולים ישלמו על הקשר הקנייתי 11 מיליון ליש"ט.

* מרטין שקרטל סיפר שהוא לא ממהר להחליט לאיזו קבוצה לעבור. הבלם הסלובקי יעזוב את ליברפול והוא נמצא על הכוונת של רומא ופנרבחצ'ה.

* לסטר סיטי ממשיכה במאמצים שלה לחזק את החלק הקדמי וקלאודיו ראניירי רוצה את אמביי ניאנג ממילאן. באנגליה אף מדווחים שהרוסונרי כבר דחו הצעה של 16 מיליון ליש"ט על הצרפתי הצעיר.

* לסטר ממשיכה במאמצים לשדרג את הסגל לקראת ההופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות. השם הטרי הוא של קשר ברנלי מייקל קיין, שמחירו מוערך ב-13 מיליון יורו.

* ניוקאסל דורשת 25 מיליון יורו על ההולנדי הפנטסטי ג'ורג'יניו ויינאלדום. רונאלד קומאן מאוד רוצה להנחית אותו באברטון. קומאן גם מעוניין בקשר מנצ'סטר יונייטד, מורגן שניידרלין, ששיחק תחתיו בסאות'המפטון.

* מנצ'סטר סיטי, ברצלונה ויובנטוס מנהלות מירוץ צמוד לרכישתו של חלוץ פלמייראס, גבריאל ז'סוס. באנגליה טוענים שהקבוצה האנגלית היא המועמדת הבכירה לצרף את הברזילאי בן ה-19, שאמור לעלות כ-20 מיליון יורו.

שחקן הנבחרת הצעירה של ברזיל, גבריאל ז'סוס. GettyImages
אמור לעלות כ-20 מיליון יורו. ז'סוס/GettyImages

* ארסן ונגר יחתום על חוזה חדש לשנתיים נוספות בארסנל, כך טוענים בתקשורת האנגלית.

* 'גאזטה דלו ספורט': לואי ואן חאל הוא המועמד לאימון מילאן בעונה הבאה.

* סאות'המפטון הציבה תג מחיר של 45 מיליון יורו עבור סיידו מאנה. החלוץ הסנגלי מבוקש על ידי צ'לסי וליברפול.

* האם טוני קרוס ופפ גווארדיולה יתאחדו במנצ'סטר סיטי? באנגליה טוענים כי התכולים יציעו 40 מיליון יורו לריאל מדריד כדי לצרף את הקשר. מי שמתרחק מסיטי הוא פייר אמריק אובמיאנג כאשר במועדון סרבו לשלם את הסעיף המבוקש של בורוסיה דורטמונד, העומד על 70 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד לא מוכנה לוותר על ויין רוני. מיד אחרי סיום דרכה של אנגליה ביורו 2016, הקפטן יחתום על הארכת חוזה שתבטיח את סיום הקריירה שלו במדי השדים האדומים.

* ולנסיה הציבה תג של 25 מיליון יורו עבור ז'ואאו קנסאלו. ברצלונה היא המחזרת הבכירה בעקבות הפורטוגלי המגוון של העטלפים.

סיידו מאנה שחקן סאות'המפטון חוגג. GettyImages
יש כבר תג מחיר. מאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully