וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו מנהל מגעים מתקדמים עם מכבי אשדוד על תפקיד המאמן

19.6.2016 / 18:22

שחקן העבר, שרק לפני כשבועיים הודיע על פרישה, עשוי לעבור לקווים. גודס, דרוקר וברקוביץ' היו מועמדים, אך בקבוצה ינסו לסגור עם טפירו ומאמינים שהדברים יסתדרו: "כסף לא ימנע את החתמתו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקן העבר מאיר טפירו, שרק לאחרונה הודיע על פרישה מכדורסל בגיל 41, נמצא במגעים מתקדמים עם מכבי אשדוד ועשוי להחליף, החל מהעונה הבאה בליגת העל, את צביקה שרף, שהחזיק בתפקיד בעונה וחצי האחרונות. בקבוצה בחנו מועמדים רבים לתפקיד, כולל גיא גודס, שרון דרוקר ועופר ברקוביץ', אך מעוניינים בטפירו. בקבוצה ינסו לסגור את הגעתו למועדון עוד הערב (ראשון) ומאמינים שהדברים יסתדרו: "כסף לא ימנע את החתמתו".

טפירו שיחק בעונה החולפת במכבי קרית גת וסייע לה להישאר בליגה הבכירה בכדורסל הישראלי. בשביעי ביוני, לפני כשבועיים, הוא החליט לתלות את הנעליים ונפרד מהפרקט אחרי 23 עונות כשחקן פעיל.

טפירו, שחקן העונה ב-2002, שנבחר ב-2010 גם לשחקן העשור, החל את הקריירה במכבי קרית מוצקין ומשם עבר להפועל תל אביב, הפועל אילת, מכבי חיפה, הפעול ירושלים ובני השרון, ממנה יצא לשחק בצרפת, במדי נאנסי. לאחר מכן חזר לקדנציה שנייה בירושלים ובבני השרון ומשם המשיך למכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד במדיה שיחק בין 2010 ל-2012, שוב לירושלים ולבסוף, לנס ציונה ומכבי קרית גת.

מאיר טפירו שחקן עבר כדורסל. יוסי ציפקיס
בדרך למשרת אימון ראשונה. טפירו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully