וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית זהב לישראל באליפות אירופה בהתעמלות שמתקיימת בחולון

19.6.2016 / 17:42

הישג הסטורי לבנות של אירה ויגדורצ'יק שמתכוננות לאולימפיאדת ריו 2016: סיימו במקום הראשון בתרגיל המשלב חישוקים ואלות. המדליה מצטרפת לכסף שנקטפה בתרגיל הסרטים ולארד בקרב רב

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית. עמית שיסל,
הישג ענק. נבחרת המתעמלות/עמית שיסל

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית רשמה היום (ראשון) הישג היסטורי באליפות אירופה שמתקיימת בחולון, כשזכתה במדליית זהב בתרגיל שמשלב חישוקים ואלות.

נבחרת המתעמלות הכוללת את אלונה קושבצקי, קטרינה לבינה, קרינה ליחבר, יובל פילו ואירה מיירין, גברה על המעצמות של רוסיה ובלארוס וגם על הנבחרות החזקות של בולגריה ואיטליה, עם ציון 18.316.

הנבחרת של אירה ויגדורצ'יק, אשר תייצג את ישראל גם בריו 2016, אף זכתה מוקדם יותר במדליית הכסף בתרגיל הסרטים, עם תוצאה של 18.400. כמו כן, ביום שישי זכתה הנבחרת בארד בקרב רב, שזו התחרות היחידה מבין אלה התקיימות באליפות הנוכחיות שתערך גם בריו.

"אני מצדיעה לבנות המוכשרות של נבחרת ישראל שעשו היום היסטוריה", אמרה שרת הספורט מירי רגב. "הן מביאות כבוד לכל הישראלים וממלאות את ליבנו תקווה לקראת ריו. הישג זה הוא המשך ישיר להצלחה של הנבחרת הלאומית שזכתה פעם שניה ברציפות במדליות באליפות אירופה".

היכל 'טוטו' בחולון היה מלא במהלך כל ימי התחרות, ובמהלכה זכתה גם המתעמלת ניקול זליקמן בת ה-15 בשתי מדליות: כסף בתרגיל החישוק וארד בתרגיל הכדור. גם טורי פילנובסקי רשמה הישג מכובד במהלך התחרות כאשר זכתה במקום השישי בשלב התחרויות האישיות. לינוי אשרם סיימה במקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully