וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העירייה הודיעה להפועל כפר סבא שלא תוכל לארח בלויטה

19.6.2016 / 17:08

הירוקים עדיין לא יודעים היכן יקיימו את משחקי הבית שלהם בעונה הקרובה, כיוון שהעירייה לא הגישה תכניות לשיפוץ האצטדיון המקומי. הבעלים סתיו שחם כועס: "הם מתנקמים בי דרך המועדון"

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא. מגד גוזני
חושש מנקמה. סתיו שחם/מגד גוזני

היכן תשחק הפועל כפר סבא בעונה הבאה? בעלי המועדון סתיו שחם חשף היום (ראשון) כי עיריית כפר סבא הודיעה למועדון שאינו יכול לארח את משחקיו בעונה הקרובה באיצטדיון לויטה המקומי. שחם אמר לוואלה ספורט: "עיריית כפר סבא מתנקמת בי דרך המועדון. כיוון שהפעלתי לחץ שהעירייה תשפץ את האיצטדיון בהקדם, הם החליטו להתנקם בי והודיעו לנו שלא נוכל לארח אצלנו את המשחקים".

בני יהודה מול הפועל כפר סבא, אצטדיון לויטה. ברני ארדוב
לא יאושר לשימוש? אצטדיון לויטה/ברני ארדוב

שחם סיפר כי המנהלת מוכנה לאשר את קיום המשחקים בלויטה כל זמן שהעירייה מגישה תכניות לשיפוץ האיצטדיון על פי דרישות המנהלת. בהודעה שהוציאה הקבוצה הערב לכלי התקשורת נכתב כי: "עיריית כפר סבא הוציאה במקביל להודעת ראש העיר, מכתב למועדון בו היא הודיעה כי 'לאור השדרוג המתוכנן של האיצטדיון, המועדון לא יוכל לקיים את משחקיו בלויטה בעונת המשחקים 2016/17 וכי על המועדון לאתר בית חילופי באופן מיידי'". הקבוצה כתבה עוד בהודעה:
"מה שמוזר בהודעה היא העובדה שהעבודות המתוכננות, טרם תוכננו בפועל, וכי יחלפו מספר חודשים, אם בכלל, עד לתחילת השיפוצים.

"קחו לדוגמה את אצטדיון טדי, שגם הוא שופץ לפני מספר שנים ונוספו לו אלפי מקומות ישיבה חדשים, אך עדיין בית"ר והפועל ירושלים היו רשאיות לשחק בו במהלך השיפוצים. מה שהעלה ספקות אצלנו לגבי הכוונות האמיתיות של העירייה, היא העובדה כי קבוצת בית"ר כפר סבא, שמשחקת אף היא בלויטה, לא קיבלה הודעה על כך, ואף נמסר לה על ידי העירייה כי היא תוכל לשחק באיצטדיון בעונה הבאה באין מפריע".

המועדון חושש כי מדובר בנקמה של אנשי העירייה במועדון לאור דרישות המנהלת לשידרוגו ועל הלחצים שהופעלו ע"י המועדון על העירייה לבצע זאת". שחם אמר לסיום: "במקום לבנות קבוצה לעונה הבאה, אני מתעסק כבר חודש בדבר הזה שנקרא אצטדיון לויטה. אין להפועל כפר סבא היכן לשחק ואנחנו מחכים למנהלת הליגה שתחליט מה לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully