וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד כליבאת מתקרב למכבי פתח תקוה

19.6.2016 / 13:56

החלוץ שנפגש גם עם הפועל חיפה, צפוי להישאר במועדון לאחר פגישה עם אבי לוזוו. רומאריו פירס חתם על זכרון דברים. מתן חוזז הצעיר מחכה לשחרור ממכבי תל אביב

מוחמד כליבאת שחקן מכבי פתח תקוה (משמאל) עם ג'ו מונונגה. ניב אהרונסון
בדרך לעונה שנייה במלאבס. כליבאת/ניב אהרונסון

מוחמד כליבאת מתקרב למכבי פתח תקוה. החלוץ ששיחק בקבוצה בעונה החולפת כבר נפגש עם הפועל חיפה אך נראה שלבסוף יישאר במועדון לאחר שנציגו גלעד קצב שוחח עם ראשי המועדון. כעת נותר לחלוץ להיפגש עם אבי לוזון במטרה לסכם סופית את המעבר ממכבי חיפה, שתשחרר אותו בחינם. בקבוצה מייעדים לו את התפקיד שהיה אמור למלא סיראז' נאסר. "כשהבנו שכליבאת רוצה להישאר לא חשבנו פעמיים. הוא שחקן טוב יותר", אמרו במועדון.

מתן חוזז ממכבי תל אביב קרוב לקבוצה. נציגו אבי נמני סגר את רוב הפרטים בין המועדון לשחקן וכעת הצדדי ממתינים לשחרור ממכבי תל אביב.

רומאריו פירס חתם על זכרון דברים. גם הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'יק צפוי להגיע השבוע לישראל. השניים, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אמורים ליטול חלק כבר באימון הראשון. במועדון ממתינים לדילן סייס, שאמור לסגור לעונה אחת. גם לוטם זינו נמצא ברשימות, אם כי כרגע לא ממהרים במועדון לקבל החלטה לגביו. פניה נעשתה הבוקר לנציגיו במטרה לבדוק את עלויות העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully