וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצצה עסקת העברתו של טיטו למכבי פתח תקוה, לוטם זינו קיבל פנייה

19.6.2016 / 7:52

אחרי שסגרה עם הספרדי, בסוף השבוע התגלעו פערים. קשר הפועל תל אביב בעונה שעברה עשוי להצטרף. יאנצ'ק, סייס ופירס צפויים לחתום השבוע, חלוץ זר צפוי להגיע. כעס על נסאר, גורם: "לא מתפלא"

שחקן מכבי חיפה רומאריו פירס. יוסי ציפקיס
ימלא את המשבצת במרכז המגרש. פירס/יוסי ציפקיס

אחרי שסיכם לעונה הקרובה במכבי פתח תקוה באמצעות סוכנו דודו אוואט, הלילה התברר כי פוצצה עסקת העברתו של הקשר הספרדי טיטו למכבי פתח תקוה. קשר יגוסטרה מהליגה השנייה בספרד לא יגיע בשלב הזה, כשבמועדון החליטו לחפש מחליף, כנראה חלוץ. "יש לנו את פירס, בשלב הזה טיטו לא מגיע וזה בסדר מבחינתנו. ננסה למצוא חלוץ", אמרו במועדון. עוד נודע כי הקבוצה החליטה לפנות ללוטם זינו, על מנת להוות תחליף לטיטו.

מי שכן אמורים להגיע הם הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'ק וכאמור גם פירס, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. השניים אמורים להצטרף לאימונים בתחילת השבוע הבא ואליהם יצטרף גם דילן סייס.

במועדון כועסים על סיראז' נסאר, שלטענתם סגר את כל הפרטים במועדון וברגע שהתבקש להגיע ולחתום החליט לעבור לבני סכנין. "אני לא מתפלא על נסאר, אבל הוא גם לא אבידה גדולה. יש הרבה שחקנים טובים ממנו בעמדה הזאת. ניקח שחקנים שבאמת רוצים להיות פה", אמר גורם בקבוצה. החלוץ מור חוזז עשוי להגיע בהשאלה ממכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully