וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיק צירבס ל'בילד': "רוצה להיות גשר בין ישראל לגרמניה"

סנטר מכבי תל אביב התראיין בגרמניה וסיפר על הימים הראשונים בצהוב-כחול ("מתחיל להרגיש בבית"), על אדלשטיין ("הוא כמו המאמנים הסרבים") ועל התוכנית לעתיד ("רוצה ללמוד עברית ולהשתקע")

ניב אהרונסון

סנטר מכבי תל אביב מאיק צירבס מתאקלם לישראל. הגרמני, שצורף לצהובים מהכוכב האדום בלגרד, התראיין אמש ל'בילד', יומון הספורט הנפוץ בגרמניה, וסיפר על הימים הראשונים שלו בקבוצה. "אני כבר מרגיש חלק מהקבוצה, קיבלו אותי יפה מאוד ובקרוב יגיע לכאן גם קווינסי מילר, ששיחק איתי בכוכב האדום, ככה שארגיש עוד יותר בנוח", סיפר.

על ארז אדלשטיין: "שיחקתי נגדו פעם. כבר הצלחתי לשים לב לזה שהוא מקדיש הרבה תשומת לב להגנה. הוא קשוח, קצת מזכיר את המאמנים מסרביה. אבל עוד לא הספקתי להתרשם עד הסוף".

על המצב הביטחוני בתל אביב: "דיברתי עם הרבה שחקנים ששיחקו כאן לפני כן וכולם אמרו רק דברים טובים על העיר והאוהדים. חוץ מזה שלדעתי ישראל היא אחת המדינות הבטוחות בעולם. אם הייתי חושש לא הייתי חותם".

על העובדה שהפך לשחקן הגרמני הראשון בתולדות מכבי תל אביב: "זה סימן שבספורט אין אפשר לחצות גבולות תרבותיים ופוליטיים. אני אשמח להיות גשר בין ישראל לגרמניה. אני מתכנן ללמוד עברית, לא אהיה כמו תייר כאן. נכון שאני לא פוליטיקאי, אבל אני אשמח לתת השראה לשני העמים".

מאיק צירבס סנטר מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
כבר מתאקלם. צירבס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully