וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: הבעלים דורון הרציקוביץ' צפוי להישאר

19.6.2016 / 13:31

הרציקוביץ' נפגש עם ראש עיריית אילת ולאחר מכן החליט להישאר לפחות שנה נוספת. למרות זאת, הקבוצה מהדרום לא תשחק בשנה הבאה באירופה

דורון הרציקוביץ' בעלים מ.כ. הבקעה. ברני ארדוב
יישאר לשנה חמישית לפחות. הרציקוביץ'/ברני ארדוב

אחרי מספר ימים של חוסר וודאות נראה שבעלי הפועל אילת, דורון הרציקוביץ', יישאר במועדון הדרומי לפחות לעונה נוספת. הרציקוביץ' נפגש בסוף השבוע עם ראש עיריית אילת מאיר יצחק-הלוי ושמע ממנו על התוכנית של העירייה והרצון שלה לראות אותו ממשיך. איש העסקים קיבל החלטה עקרונית להמשיך במועדון, ובעירייה עובדים איתו על המתוווה, כשהתמיכה הבסיסית לא תפגע.

הרציקוביץ' תמך במשך שנים במ.כ גבעת שמואל, ולפני מספר שנים איחד מספר מועצות מקומיות בבקעת אונו להקמת מ.כ הבקעה. אחרי שהעלה את הקבוצה לליגת העל, בחר לעזוב והעביר את המועדון לאילת בשנת 2012. בארבע שנים בליגת העל רשמה הפועל אילת הצלחה אדירה עם הופעה בגמר סל בעונה שעברה, הופעה בגמר גביע המדינה בעונה לפני כן והופעות נוספות בחצי גמר הפיינל פור וגביע המדינה. בקבוצה חתומים לעונה הבאה המאמן עודד קטש והישראלים המובילים אפיק ניסים ואלישי כדיר.

למרות הישארותו הצפויה של הבעלים בהפועל אילת, בקבוצה החליטו לא לשחק בעונה הבאה במפעלים האירופיים, ונראה כי לא ישחקו באירופה עד שהאולם החדש בעיר, שאמור להכיל כ-3,000 מקומות, לא יקום. מי שצפויה לתפוס את מקומה של אילת באירופה היא עירוני נהריה. אם גם מכבי חיפה תוותר על ההשתתפות, בני הרצליה תשחק במפעלים של פיב"א גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully