וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה האריכה את חוזהו של וויל גרייבס: "מרגיש פה כמו בבית"

19.6.2016 / 10:46

הפורוורד (28, 1.98) יישאר לעונה שלישית ברוממה, אחרי שהצטיין בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול ראשון לציון. רחימי: "הוא מביא מנהיגות וניסיון". ג'ף רוזן: "הוא מייצג את כל שאנחנו רוצים לראות"

one

אחרי שמינתה למאמן את עופר רחימי והחתימה את אלכס פרס, מכבי חיפה ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הבאה. היום (ראשון) הירוקים הודיעו על הארכת חוזהו של הפוורוד וויל גרייבס (28, 1.98), שיישאר לעונה נוספת. "וויל אהוב על האוהדים והוא מייצג את כל מה שאנחנו רוצים לראות בשחקן מכבי חיפה", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "לא משנה התוצאה, הוא תמיד מפנה זמן בשביל האוהדים שלנו עם החיוך שלו".
"וויל תרם המון להצלחה שלנו בעונה הקודמת", אמר מאמן הקבוצה, עופר רחימי. "הוא מביא מנהיגות, ניסיון, קשיחות ו-ורסיטיליות התקפית, שחשובה לקבוצה שלנו מאוד".

"אני נרגש לחזור לעונה שלישית במכבי חיפה", אמר גרייבס. "האוהדים והמועדון קיבלו אותי יפה וגרמו לי תמיד להרגיש בחיפה ממש כמו בבית".

זו תהיה עונתו השלישית של גרייבס במכבי חיפה. בעונה שעברה הוא העמיד מומצעים של 10.7 נקודות, 4 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים. בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול האלופה שבדרך מכבי ראשון לציון הוא הצטיין ען 15.6 נקודות, 4 ריבאונדים ו-1.6 בממוצע למשחק.

שחקן מכבי חיפה וויל גרייבס. ברני ארדוב
וויל גרייבס און פייר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully