וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס פרישמן ימונה לתפקיד יו"ר הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל

19.6.2016 / 10:31

שחקן העבר של נבחרת ישראל והפועל תל אביב (51) ששימש במשך שנים כרכז האגף המקצועי באיגוד הכדורסל יחליף בתפקיד את משה ויינקרנץ. המינוי יאושר בישיבת ההנהלה הראשונה שתיערך ביום שני

שחקן העבר עמוס פרישמן. ברני ארדוב
נבחר לתפקיד למרות שלא משמש כחבר הנהלת האיגוד. פרישמן/ברני ארדוב

עמוס פרישמן צפוי להתמנות מחר (שני) לתפקיד יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל במקומו של משה ויינקרנץ, שסיים את תפקידו לפני הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל בחודש שעבר. פרישמן היה אחד משלושה מועמדים לתפקיד לצדם של ויינקרץ עצמו (שמוערך מאוד על תפקידו בשנים האחרונות) ומיקי דורסמן, ובסופו של דבר אם לא תהיה הפתעה דרמטית ברגע האחרון, מינויו יאושר בישיבת ההנהלה המלאה הראשונה מחר. פרישמן, כמו ויינקרנץ, נבחר לתפקיד למרות שלא משמש כחבר הנהלת האיגוד.

פרישמן (51) היה שחקן נבחרת ישראל ומסמליה הגדולים של הפועל תל אביב בשנות ה-80 ותחילת שנות ה-90. הוא שיחק בקבוצה החל מעונת 1982/3 ועד לעונת 1988/9 לפני שעבר לעונה אחת להפועל חולון. לאחר מכן חזר לאדומים לשלוש שנים נוספות. בשנת 1993 עבר להפועל גבעתיים, שם שיחק שנתיים ואת הקריירה סיים בעירוני רמת גן. עם הקמתו של האגף המקצועי באיגוד הכדורסל קיבל תפקיד כרכז האגף המקצועי לצד יו"ר האגף, תפקיד בו שימש במשך שנים רבות, עד שקיבל תפקיד בכיר בעיריית גבעתיים.

ישיבת הנהלת האיגוד מחר תהיה הישיבה הראשונה המלאה ללא סיעת עוז, שכזכור לא הורשתה להשתתף בבחירות להנהלת האיגוד בחודש שעבר. בית המשפט, שהחליט לא להתערב ולדחות את הבחירות לאחר שעוז נפסלה מלהשתתף בהן, קבע דיון למהלך חודש ספטמבר, אך ספק אם יבחר להתערב בתוצאות בשלב כה מאוחר. מלבד פרישמן, צפויים להבחר יו"רי ועדות שונים, כשרובם אמורים לבוא מתוך חברי ההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully