וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ראשון לדיוויד בלאט: בראדלי וונאמייקר סיכם בדרושפאקה

הקבוצה של בלאט הצליחה לשים את ידה על הגארד שהוליך את באמברג לאליפות ונבחר לשחקן השנה בגרמניה. רשם ממוצעים של 12.2 נק', 4.1 ריב' ו-4 אס' ביורוליג. בגאצקיס מונה לעוזר המאמן

בראדלי וונאמייקר שחקן באמברג. GettyImages
חיזוק מצוין לבלאט. וונאמייקר/GettyImages

חיזוק ראשון לדיוויד בלאט: בראדלי וונאנמייקר, הגארד האמריקאי המצוין של באמברג סיכם בדרושאפקה. כך מדווחים כלי התקשורת בטורקיה. וונאמייקר, 27, שיחק בשתי העונות האחרונות בגרמניה ורשם ממוצעים של 13.8 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים ב-39 משחקים במדי הגרמנים שזכו באליפות בארצם וסיפקו קמפיין יורוליג מרשים מאוד בעונה החולפת.

וונאמייקר נבחר פה אחד לשחקן השנה בבונדסליגה בעונה שעברה ובקמפיין היורוליג הוא רשם ממוצעים של 12.2 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לפני התקופה בבאמברג, וונאמייקר שיחק בפיסטויה מאיטליה וכן בלימוז' הצרפתית. על פי הדיווחים לשחקן הייתה הצעה גם מפנרבחצ'ה סגנית אלופת אירופה, אבל הטורקים כנראה הציעו לו יותר כסף כדי שיחזק את הקו האחורי שלהם.

מאמן ניז'ני נובגורוד איינרס בגאצקיס. GettyImages
העוזר של בלאט. בגאצקיס/GettyImages

בלאט קיבל גם חיזוק משמעותי לצוות המקצועי שלו אחרי שאיינארס בגאצקיס מונה לעוזרו אחרי ששימש כמאמן בכיר ומוערך בשנים האחרונות. בגאצקיס בן ה-49, מאמן נבחרת לטביה, עזב לאחרונה את ניז'ני נובגורוד אחרי שנתיים מוצלחות. בראשונה הוא העלה אותה לטופ 16 של יורוליג (עם גל מקל וטיילור רוצ'סטי על הפרקט) ובעונה החולפת הגיע לרבע גמר היורוקאפ, כשבדרך הוא מדיח את מכבי תל אביב.

קודם לכן הוא עבד בשבע קבוצות, ובהן ז'לגיריס קובנה, שבמדיה שיחק גם במשחק הבלתי נשכח ביד אליהו ב-2004. בגאצקיס היה האיש שהחמיץ בסנטימטרים בודדים את מסירת הקוורטרבק של גור שלף לדריק שארפ בדרך לנס ז'לגיריס. מן העבר השני, בתפקיד עוזר המאמן בצהוב, עמד בלאט.

בראיון לוואלה! ספורט, לפני המפגש בין ניז'ני למכבי ביורוקאפ, נזכר בגאצקיס באירועי הערה ההוא: "הכדור עף באוויר. ניסיתי להגיע אליו בקצה האצבעות, ולא הצלחתי. הוא עבר ממש מעל היד שלי. הסתובבתי לאחור וראיתי את דריק שארפ עולה לשלשה. פתאום הכול היה שקט. כל כך כעסתי. היו 100 תרחישים אפשריים, וב-99 מהם היינו מנצחים ועולים לפיינל פור. ודווקא התרחיש הבודד, הבלתי אפשרי, קרה. היינו חבורה של שחקנים מנוסים, עברנו הכול, בעצם כמעט הכול, ועשינו טעויות כל כך מטופשות.

"עד היום, כשאני יושב עם חברים ותיקים, אנחנו נזכרים בלילה הזה. זה ההפסד הכי קשה ואכזרי שהיה לי בקריירה כשחקן. זה באמת היה אחד המשחקים המרשימים בהיסטוריה של הכדורסל האירופי, וחבל שהיינו בצד הלא נכון. קרו שם דברים שאי אפשר להסביר. החטאות עונשין הן חלק מהמשחק, אין לי בעיה עם זה, אבל לא הבנתי איך נתנו להם בכלל להגיע למצב של זריקה לשלוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully