וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה גדולה בהאלה: סשה זברב ניצח את רוג'ר פדרר בחצי הגמר

הגרמני בן ה-19, המדורג 38, ניצח 6:7 (4), 7:5, 3:6 את אלוף הטורניר שמונה פעמים בעבר, וישחק בגמר נגד מאייר. מארי ניצח את צ'יליץ' 3:6, 6:4, 3:6 וישחק בגמר טורניר קווינס נגד ראוניץ'

סשה זברב טניסאי גרמני. GettyImages
הניצחון הגדול בקריירה. זברב/GettyImages

אחד השמות העולים בטניס העולמי בשנים האחרונות הוא סשה זברב. היום (שבת) הצליח הגרמני בן ה-19 לרשום את הניצחון הגדול בקריירה שלו. זברב, המדורג 38 בעולם, עלה לגמר טורניר האלה מסבב ה-500 של ה-ATP לאחר שניצח 6:7 (4), 7:5, 3:6 את לא אחר מאשר רוג'ר פדרר, המדורג שלישי בעולם וראשון בטורניר ואלוף הטורניר שמונה פעמים בעבר. זברב ישחק על התואר נגד פלוריאן מאייר, המדורג 192 בעולם, הצליח להפתיע עם 3:6, 4:6 את דומיניק תים המדורג שביעי בעולם.

זברב פתח נהדר והפסיד רק ארבע נקודות על ההגשות שלו במערכה הראשונה, בה היכה 14 ווינרים. זברב גילה הרבה בגרות וניצח בשובר השוויון 4:7. במערכה השנייה הצליח הגרמני להשיג שתי אפשרויות שבירה ביתרון 3:4, אבל פדרר הציל פעמיים עם אייסים ובסופו של דבר גם השיג שבירה כדי לסגור את המערכה עם 5:7. במערכה השלישית הצליח זברב להשיג שבירה במשחקון השישי כדי לעלות ל-2:4 ומשם הוא לא הסתכל לאחור והפך לטניסאי בן העשרה הראשון שמנצח שחקן מהטופ 5 העולמי מאז שבורנה צ'וריץ' עשה את זה מול אנדי מארי בדובאי בשנה שעברה.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
נפרד מהאלה בחצי הגמר. פדרר/GettyImages

אנדי מארי, המדורג ראשון בטורניר קווינס שמשוחק בלונדון, עלה היום לגמר לאחר ניצחון על מארין צ'יליץ' בתוצאה 3:6, 6:4, 3:6. מארי ישחק בגמר נגד מילוש ראוניץ', שגבר על ברנרד טומיץ' בתוצאה 4:6, 4:6.

הבריטי שבר במשחקון השלישי של המערכה הראשונה אחרי שהחזיר חבטה אחר חבטה לקרואטי, וניצל את הטעויות שלו. במשחקון התשיעי מארי שבר שוב וניח במערכה הראשונה. צ'יליץ' היה מרוכז יותר במערכה השנייה, השניים שמרו על ההגשות אך צ'יליץ' הצליח לשבור במשחקון השביעי וזה הספיק לו להשוות ל-1:1 עם 4:6. המערכה השלישית מארי שבר כבר במשחקון השני הודות לכדורי עומק נהדרים, והמשיך לניצחון 3:6 במערכה ו-1:2 במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
רחוק משחק אחד מהתואר. מארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully