וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד אוספינה: "רוצה ליהנות מהרגע". חאמס רודריגס: "המזל היה בצד שלנו"

בקולומביה חגגו העפלה לחצי גמר הקופה אחרי 12 שנים, השוער שהצטיין: "לא משנה לנו מי תהיה היריבה בשלב הבא". כוכב ריאל מדריד מירר בבכי: "המטרה הייתה להגיע לארבע האחרונות"

AP

על אף שהיא נחשבת לאחת הנבחרות החזקות בדרום אמריקה, נבחרת קולומביה לא הצליחה להעפיל למעמד חצי גמר הקופה אמריקה מזה 12 שנים. אלא שהלילה (בין שישי לשבת), היא סוף סוף הצליחה לשבור את הנאחס, כשגברה 2:4 על פרו ברבע גמר הקופה סנטנריו הנערך בימים האלו בארצות הברית.

"אנחנו צריכים ליהנות מהרגע", אמר כוכב המשחק, השוער דויד אוספינה, שרשם הצלה ענקית בתוספת הזמן ואף הדף את אחד הפנדלים. "חיכינו לרגע הזה. צוות האימון הכין אותנו בצורה יוצאת מן הכלל ואני בטוח שנתכונן בהתאם, לא משנה מי תהיה היריבה בשלב הבא".

"הפעם המזל היה בצד שלנו", אמר חאמס רודריגס, שמירר בבכי בסיום. "יהיה קשה מול כל נבחרת שתשחק מולנו. הגענו לארבע האחרונות, זו הייתה המטרה שלנו בהתחלה, ועכשיו ננסה לשפר זאת. החלום הוא כמובן לזכות בתואר".

המאמן חוסה פקרמן הוסיף: "השחקנים היו מחויבים מהרגע הראשון. פגשנו נבחרת חזקה, שהראתה לנו שהיא לא מתכוונת לוותר. שמרנו על ריכוז והתמודדנו מול הגנה קשוחה".

שחקני נבחרת קולומביה חוגגים. AP
התרגשו מהמעמד. השחקנים הקולומביאנים מרוצים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully