וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים איימה לתבוע, רואדה אמור להצטרף למחנה האימונים בראשון

17.6.2016 / 16:41

הבלם המוערך, שסירב לחזור לפתיחת אימוני הקבוצה בשל מחלוקות לגבי חוזהו, יגיע להונגריה בעקבות איומי תביעה במוסדות פיפ"א. גורם: "עוד תהיינה התפתחויות, רואדה מתוסכל מההתנהלות מולו"

צילום וידאו: ניב אהרונסון

בלם בית"ר ירושלים חסוס רואדה הודיע כי יגיע ביום ראשון למחנה האימונים של הקבוצה בהונגריה. כזכור, רואדה סירב לחזור לפתיחת אימוני הקבוצה בשל מחלוקות הן לגבי חוזהו והן לגבי תנאים סוציאליים שלדעתו מגיעים לו. אך בית"ר הודיעה שתתבע אותו אם לא יחזור וכאמור הוא אמור להצטרף ביום ראשון.

רואדה הגיע לבית"ר בתחילת העונה והיה אחראי לשינוי גדול בהגנה, ונחשב לאחד הבלמים הטובים בישראל והיה מבוקש במכבי תל אביב ובמכבי חיפה. לרואדה חוזה לעונה הנוכחית בבית"ר בשכר של 220 אלף יורו ובקבוצה לא היו מוכנים לקבל את בקשתו לעזוב ודרשו שיגיע מיידת אחרת יתבעו אותו במוסדות פיפא.

גורם המעורה בפרטים אמר: "זה לא סוף פסוק. רואדה מגיע כי בית"ר מאיימת לתבוע אך הוא מתוסכל. הוא לא רוצה להיות מושעה אבל הוא מתוסכל גם מהשכר וגם מההתנהלות מולו וכמו שהוא מרגיש היום לא בטוח שזה הבלם שבית"ר צריכה. אם הייתי צריך להעריך - זה לא נגמר ועוד תהיינה התפתחויות אלא אם כן מישהו בקבוצה יתעשת ויגרום לו להרגיש אחרת".

הקבוצה נמצאת היום (שישי) ביומה השני במחנה בהונגריה. היא ערכה היום אימון בוקר ותערוך אחד נוסף אחר הצהריים. קובי מויאל הצטרף למחנה כאשר במהלך הערב אמור להצטרף גם הברזילאי אנדרסון רוסה בן ה-23 שייבחן במהלך השבועיים הקרובים. עידן ורד ינחת ביום שני בישראל לאחר שכל תנאיו עם המועדון סוכמו. הקשר אמור לחתום על חוזהו בקבוצה ולהצטרף לאחר שתחזור ממחנה האימונים.

שחקן בית"ר ירושלים, חסוס רואדה. מגד גוזני
פניית פרסה. רואדה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully