וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מי יושאל אם לא יאושר חוק ששת הזרים?

17.6.2016 / 11:24

מאוריסיו, ברונו ואוסטין אמוטו מועמדים להשאלה, אם ההתאחדות תמשיך את במתכונת של חמישה זרים בקבוצה. צפויה פגישה עם קריאף, במועדון ממתינים לתשובתו של עזרא בנוגע להצעה שקיבל

ברונו אוסטין אמוטו שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
מועמדים להשאלה אם לא יאושר חוק ששת הזרים. ברונו יחד עם אוסטין אמונו/ברני ארדוב

בעירוני קרית שמונה ממתינים להחלטה של ההתאחדות לכדורגל בשאלה האם לאשר שישה זרים או שמא להמשיך במתכונת של חמישה זרים בלבד. בשלב זה בסגל הקבוצה ישנם שישה זרים, וזאת לאחר החתמתו של הבלם הברזילאי הייטור. בקרית שמונה עדיין לא החליטו מה לעשות אם לא יאושר חוק ששת הזרים, אך אם לא יאושר המועדון ישאיל את אחד החלוצים הזרים. בצוות המקצועי מתלבטים בנוגע לסוגיה כשהשחקנים המועמדים להשאלה הם מאוריסיו, שחוזר מעונת השאלה במ.ס אשדוד, ברונו ואוסטין אמוטו.

במקביל, אתמול (חמישי) נפגשו נציגים מהקבוצה עם ראשי מנהלת הליגה, והצדדים מנסים לבנות מתווה שיאפשר את הישארותה של הקבוצה באיצטדיון הביתי גם בעונה הקרובה. לפי השיחות, ייתכן שבקרית שמונה יבנו תכנית לשדרוג הדרגתי של המגרש עם התחייבות של העירייה ומשרד הספורט לסיוע, ובתמורה במנהלת יאשרו את המגרש לעונת המשחקים הקרובה.

בצד המקצועי, בקבוצה סיימו למעשה עם החיזוק בעמדות הזרים, וכעת יתמקדו בהבאת ישראלים, כשלא פחות מחמישה שמות בולטים על הפרק. הראשון הוא אופיר קריאף, שכאשר יחזור מחו"ל ייפגש עם ראשי המועדון בניסיון לסגור את תנאיו. השני הוא רועי גורדנה, איתו עדיין לא החלו שיחות רשמיות אך הוא בתכניות של הקבוצה, כשגם גל אראל הוזכר כאופציה. השלישי הוא אלעד גבאי, לו תוגש הצעה רשמית. הרביעי הוא חן עזרא, לו כבר הוגשה הצעה רשמית ובקבוצה מחכים לתשובתו. בקרית שמונה רוצים מאוד להחתים את עזרא ומפעילים עליו לחצים להגיע לקבוצה. שם ישראלי בכיר נוסף הוא שלומי אזולאי, חלוצה של בני סכנין בעונה החולפת. אזולאי מנסה למצות אופציות בחו"ל, אך אם יבין שאין לו כאלה ייתכן מאוד שיחתום בקרית שמונה.

בנוסף, בקבוצה מחכים ראות מה יקרה עם אופיר מזרחי ואחמד עאבד. בקרית שמונה היו רוצים לראות את השניים מגיעים, אך בעוד שבמקרה עאבד הקבוצה שתשלם את סעיף השחרור תוכל לקחת אותו מידית, הרי שבנושא של מזרחי נראה שמכבי חיפה עשויה לקלוט אותו, מה שעשוי להנחית את שחר הירש או אלון תורג'מן בקבוצה של איזי שירצקי.

עוד בנושא:

הבלם הברזילאי הייטור חתם בעירוני קרית שמונה לשלוש עונות

חן עזרא שחקן מכבי חיפה מול בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
טרם השיב להצעה. חן עזרא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully