וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם הברזילאי הייטור חתם בעירוני קרית שמונה לשלוש עונות

16.6.2016 / 21:15

הבלם הגבוה (1.90) בן ה-26 ששיחק בעונה החולפת בטופי מהליגה השנייה בברזיל מצטרף לקבוצה של מוטי אויוניר וצפוי לנחות בארץ בסוף החודש. בקבוצה יקדמו את המגעים מול אלעד גבאי

מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רכש חדש. מוטי איוניר/ברני ארדוב

הבלם הברזילאי הייטור פריירה ששיחק בעונה החולפת בטופי מהליגה השניה בברזיל חתם הערב (חמישי) לשלוש עונות בעירוני קרית שמונה. הייטור בן ה-26 המתנשא לגובה מטר תשעים צפוי לנחות בארץ בסוף החודש לקראת פתיחת האימונים של המועדון ולהצטרף לקבוצה של מוטי איוניר.

בנושא אחר, הקבוצה תגיש בימים הקרובים הצעה רשמית למגן הימני, אלעד גבאי. השחקן מבוקש מאוד על ידי הקבוצה הצפונית, שחיכתה לראות האם בבית"ר ירושלים מתכוונים לממש את האופציה על השחקן. אך למרות רצונו של מאמן הקבוצה רן בן שמעון, שהשחקן ימשיך בבירה, בבית"ר עדיין לא מימשו את האופציה וכעת השחקן רשאי לנהל מגעים עם קבוצות אחרות. בקבוצה של איזי שרצקי צפויים לנצל זאת ולהגיש לשחקן הצעה רשמית. בנוסף למגן, במועדון ממתינים גם לחזרתו של אופיר קריאף מחופשה בחו"ל על מנת להפגש עמו ולהכנס למשא ומתן. מועמד מרכזי נוסף לקבוצה הצפונית הוא רועי גורדנה, כאשר גם שלומי אזולאי, אלון תורג'מן ושחר הירש מבוקשים במועדון.

במקביל לענייני הרכש, בקבוצה נפגשים בשעה זו עם מנהלת הליגה על מנת לדון בנושא האיצטדיון הביתי בעונה הבאה. במועדון רשמו את האצטדיון בקרית שמונה בתור המגרש הביתי שלהם, אך במינהלת מסרבים כרגע לאשר זאת. בשעה זו, התכנסו ראשי המועדון הצפוני יחד עם ראשי מנהלת הליגה בכדי לנסות ולהגיע להבנות שיאפשרו את אירוח משחקי הבית בקרית שמונה. אם המגרש לא יאושר, הקבוצה עשויה לשחק בעונה הבאה במגרש בחיפה.

מי שצפוי להיעדר ממחנה האימונים של הקבוצה בקיסריה הוא המאמן, מוטי איוניר, בשל התחייבויות קודמות לערוצי הטלויזיה של צ'רלטון, שם הוא משמש כפרשן במשחקי היורו. הבעלים איזי שרצקי אישר את המהלך, ואת פתיחת האימונים למעשה יעביר עוזר המאמן, תומר קשטן. איוניר יטוס עם הקבוצה למחנה האימונים בסלובקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully