וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: קולומביה ניצחה את פרו 2:4 בפנדלים והעפילה לחצי הגמר

הצלה גדולה של אוספינה ופנדל נוראי של קואבה שלחו את הקפטרוס לקרב מול מקסיקו או צ'ילה על מקום בגמר. קודם לכן, חאמס סיים מהלך מבריק עם בעיטה לקורה, אוספינה הציל שער בטוח בתוספת הזמן

AP

בווידאו: תקציר הניצחון של קולומביה על פרו

נבחרת קולומביה העפילה הלילה (בין שישי לשבת) לחצי גמר קופה סנטנריו לראשונה מזה 12 שנים, שם תפגוש את המנצחת בין מקסיקו לצ'ילה. הקפטרוס הדיחו את פרו בשלב רבע הגמר, עם ניצחון 2:4 בדו קרב פנדלים באצטדיון מטלייף שבניו יורק זאת לאחר 0:0 בתום 90 דקות (אין הארכה בשלב רבע הגמר).

הקפטרוס, שפתחו את הטורניר בסערה עם ניצחון במשחק הפתיחה על ארצות הברית וכן ניצחון על פראגוואי במשחק השני, ניצלו ממפגש עם ברזיל אך פגשו את הנבחרת הקשוחה של ריקרדו גרקה, שניסתה להעפיל לחצי הגמר בפעם השלישית ברציפות.

המשחק בין השתיים לא התעלה לרמה גבוהה, ובמהלך הזמן החוקי לא נרשמו מצבים רבים. אחד הבולטים שבהם הגיע בדקה ה-21, אז לקח חאמס רודריגס את הכדור כמעט על קו מחצית המגרש והחל לדהור. הקשר פתח מבערים, השאיר אבק לשחקנים הפרואנים וכשהגיע על סף הרחבה, שלח ברגל ימין בעיטה חכמה, שלצערו הרב נעצרה רק בקורה.

שחקני נבחרת קולומביה חוגגים. AP
חזרו למעמד אחרי 12 שנים. שחקני קולומביה חוגגים/AP

מצב מסוכן לא פחות נרשם בתוספת הזמן. כריסטיאן ראמוס הגיע ראשון לכדור קרן מצוין שהוגבה לרחבה ונגח טוב, דויד אוספינה התעופף ומנע שער ודאי כשהדף לקרן ושלח את הקבוצות לדו קרב פנדלים.

אחרי שהשתיים הכניסו את ארבע הבעיטות הראשונות, הלחץ החל לדבר. במיוחד בצד הפרואני. מיגל טראוקו בעט חזק לאמצע, אוספינה השאיר את רגלו והדף עם קצות האצבעות. קולומביה כבשה מיד לאחר מכן ועלתה ל-2:4 לפני שכריסטיאן קואבה שלח את הכדור לשמיים, ונתן את האות לחגיגות של הקפטרוס.

שחקני נבחרת קולומביה חוגגים. AP
איזו דרמה. שחקני קולומביה לאחר הניצחון בפנדלים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully